Patru ore, o cafea cu o prăjitură şi cel puţin patru sacoşe - imaginea unei şedinţe perfecte de shopping pentru ea
0
O plimbare de patru ore prin magazine, care se încheie la o cafea şi o prăjitură, dar şi cu un gol de peste 100 de euro în buzunare – asta numesc femeile o şedinţă de shopping reuşită.
Pasiunea femeilor pentru tot ce ţine de cumpărături este cunoscută, dar care sunt detaliile ce transformă o simplă ieşire într-o aventură perfectă au reieşit în urma unui sondaj. 2.000 de femei, majoritatea cumpărătoare constante, au expus condiţiile pentru o expediţie de succes prin lanţul nesfârşit de magazine.
În primul rând, călătoria până la magazine nu trebuie să dureze mai mult de 25 de minute, altfel, nivelul confortului scade simţitor. Descoperirea unei piese vestimentare dorite de mult timp sau faptul că o mărime mai mică se potriveşte de minune sunt esenţiale pentru a face o femeie fericită în timpul unei sesiuni de cumpărături.
Nici voucher-ele sau bonurile cadou nu trebuie să lipsească, indiferent despre ce sumă este vorba. Femeile pot rezista la coadă fără să li se pară o corvoadă timp de şase minute, în medie, altfel experienţa devine uşor chinuitoare. Dar adevărata descoperire a studiului arată că, în realitate, femeile nu vor să se ducă la cumpărături săptămânal. Dacă toate sesiunile de shopping ar avea loc în condiiţile ideale, reprezentantele sexului frumos s-ar limita la cumpărături o dată la două săptămâni.
Acest lucru presupune să meargă singure, şi nu însoţite, şi să viziteze, în medie, şapte magazine, dintre care la două se reîntorc. Preferatele sunt brandurile vestimentare sau de înfrumuseţare. În timpul cumpărăturile, vorbitul la telefon este preferat, mai ales pentru sfaturi şi sugestii.
Adevărata provocare pentru femei este proporţia între timpul petrecut în magazine şi banii cheltuiţi. „O sesiune reuşită de shopping nu înseamnă ore petrecute prin magazine. Femeile vor să cheltuiască sume decente de bani şi să plece acasă înarmate cu haine noi şi câteva pungi pline”, a spus realizatorul studiului pentru „Daily Mail”.
Acelaşi studiu a fost realizat şi printre reprezentanţii sexului puternic, ocazie cu care s-a conturat ideea că bărbaţilor nu le place la magazine. Trei sesiuni pe an sunt de ajuns, doar că, spre deosebire de femei, aceştia vor să meargă însoţiţi pentru a fi sigur de achiziţiile lor. O oră şi 45 de minute ar fi, în medie, durata maximă pe care aceştia o pot petrece prin mall-uri, până să-şi piardă definitiv răbdarea. Dar mai mult decât să meargă prin magazine, bărbaţilor le este mai comod să comande online.
Şi dacă femeile nu vor rata ocazia să probeze chiar şi haine pe care ştiu că nu le vor achiziţiona, bărbaţii vor ajunge rareori pe la cabinele de probă. Dar ambele părţi pică de acord când vine vorba de încheierea unei astfel de expediţii: ori la cafenea, ori la pub.
Ce implică sesiunea perfectă de shopping la femei
- Cumpărături timp de patru ore
- O cafea la final
- Probarea tuturor hainelor
- Vizitarea a şapte magazine
- Cumpărarea a minimum şapte lucruri
- Voucher sau bon cadou
- Cumpărături de una singură
- Sunatul prietenelor în timpul cumpărăturilor
- Călătorie de cel mult 25 de minunte până la mall
- Stat la coadă cel mult şase minute
- Cel puţin patru sacoşe la final
- Două sesiune de shopping pe lună
Ce implică sesiunea perfectă de shopping la bărbaţi
- Cumpărături timp de o oră şi 45 de minute
- Oprit la o bere în timpul acestora
- Cumpărarea hainelor fără a le proba
- Cel mult trei magazine
- Cel mult şase piese
- Însoţit de prieten sau parteneră
Citeşte şi:
Vârsta la care femeile se simt cu adevărat frumoase