Revelionul lui Dan Negru, audienţă de şase ori mai mare decât Pro TV: cea mai mare victorie din ultimii ani a Antenei 1 în faţa rivalului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Revelionul prezentat de Dan Negru la Antena 1 a fost lider incontestabil de audienţă, cifrele înregistrate pe targeturile naţional şi urban fiind de şase ori mai mari decât cele ale postului Pro TV, care anul acesta a renunţat la programul special şi a mizat pe filme.

În intervalul 22:00-2:00, Pro TV  s-a situat pe locul patru în topul audienţelor la nivel naţional şi la oraşe, fiind depăşit şi de Kanal D, care a difuzat o ediţie specială a emisiunii „WOWBiz“, şi de TVR 1, care a pregătit un program prezentat de Iuliana Tudor, scrie Paginademedia.ro

„2015, Revelionul starurilor“, cel de-al 15-lea program prezentat de Dan Negru la Antena 1 în noaptea dintre ani, a stabilit şi un nou record de audienţă la nivelul publicului comercial din mediu urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani şi la nivelul publicului din mediul urban.

La nivel naţional, „Revelionul starurilor“ a avut o medie de 3,2 milioane de telespectatori pe minut, cu o cotă de piaţă de 31,4%, ceea ce înseamnă că o treime dintre românii care aveau televizoarele deschise se uitau la Revelionul lui Dan Negru, scrie Paginademedia.ro.

Pe locul secund s-a plasat Kanal D, emisiunea „WOWBiz“ fiind privită de 817.000 de români pe minut, iar podiumul a fost completat de TVR 1, cu 741.000 de telespectatori, potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro. Comedia românească „America, venim“ şi concertele au adus postului din Pache Protopopescu o medie de 550.000 de telespectatori, plasându-l astfel pe locul patru. 

În minutul de aur, înregistrat la 23:08, peste 4.500.000 de români urmăreau Antena 1, care obţinea astfel 24,6 puncte de rating şi 42,1 procente din cota de piaţă.  

Diferenţe considerabile între Revelionul lui Dan Negru şi celelalte programe sunt şi la nivelul publicului urban, Antena 1 ţinând în faţa micilor ecrane în noaptea dintre ani peste 1,8 milioane de orăşeni pe minut. Podiumul a fost completat de Kanal D (361.000 de telespectatori) şi de TVR 1 (316.000 de telespectatori), în timp ce Pro TV a fost tot pe locul patru, cu o medie de 302.000 de privitori, de şase ori sub Antena 1.

Clasamentul audienţelor s-a schimbat, însă, pe targetul comercial, Pro TV reuşind să urce pe locul secund, cu aproape 200.000 de telespectatori, de patru ori mai puţini decât Antena 1, cu 847.000 de privitori, mai notează Paginademedia.ro. 

Cifrele înregistrate de Antena 1 în noaptea dintre ani reprezintă una dintre cele mai mari victorii din ultimii ani în faţa principalului rival, Pro TV, având în vedere că în 2014, postul din Pache Protopopescu a reuşit să depăşească în audienţe cele mai importante emisiuni difuzate de Antena 1, inclusiv marea finală a show-ului „X Factor“. De asemenea, amintim că în decursul anului trecut, Antena 1 a făcut o serie de transferuri costisitoare şi a adus mai multe vedete de la principalul post concurent. Horia Brenciu, Ştefan Bănică, membrii Serviciului Român de Comedie, Mihai Petre, Nea Mărin, foştii membri ai juriului „MasterChef“, dar şi producătorul Mona Segall, alături de echipa sa, au venit la Antena 1.

În cadrul programului „2015, Revelionul starurilor“, cele peste 110 vedete autohtone au fost împărţite în două tabere – tabăra feminină (Alina Eremia, Alina Puşcaş, Maria Cârneci, Maria Dragomiroiu, Lora, Ramona Bădescu, Carmen Tănase şi Anca Ţurcaşiu) şi  tabăra masculină (Connect-R, nea Mărin, Victor Slav, Jean de la Craiova, Vali Vijelie şi Giani Kiriţă) – pentru a stabili care sunt celebrităţile care se află în pielea şi sub masca unor personaje celebre, precum Frankenstein, Gandalf sau duhul din lampa lui Aladin.

TV

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite