„Las Fierbinţi“, audienţă triplă la nivel naţional şi dublă la nivel urban faţă de finala „X Factor“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Protagoniştii „Las Fierbinţi“ FOTO Pro TV
Protagoniştii „Las Fierbinţi“ FOTO Pro TV

Episodul special de Crăciun al serialului „Las Fierbinţi“, difuzat de Pro TV, a avut audienţă aproape triplă la nivel naţional şi dublă la oraşe faţă de finala show-ului „X Factor“, de la Antena 1, conform Pagina de Media.

La nivel naţional, pe intervalul ocupat de episodul special din „Las Fierbinţi“ (20:30 - 22:15), 2.87 de milioane de telespectatori s-au uitat la Pro TV în fiecare minut, o audienţă aproximativ de trei ori mai mare decât marea finală a show-ului „X Factor, cu 981.000 de români pe minut, notează Pagina de Media

Vârfurile au trecut chiar şi de trei milioane de telespectatori pe minut, iar la ora 21:04, 3.324.000 de români urmăreau „Las Fierbinţi. Al treilea în clasamentul naţional a fost postul Kanal D, cu 962.000 de privitori.

La nivel urban, episodul special difuzat de Pro TV a fost văzut de 1.13 milioane de români în fiecare minut. În acest interval, la „X Factor“ se uitau 645.000 de telespectatori, iar la Kanal D, 584.000. Vârful urban a fost atins tot de „Las Fierbinţi, la ora 21:08, cu 1.384.000 de telespectatori.

La nivel comercial, audienţa „Las Fierbinţi“ a fost de două ori mai mare decât cea a „X Factor. Din publicul serialului, 711.000 de privitori pe minut aparţin targetului comercial cuprins între 18-49 de ani. Antena 1 a strâns 374.000 de români în faţa televizoarelor cu finala „X Factor.

Finala show-ului de talente de pe Antena 1 a fost de trei ori mai lungă decât episodul special marca Pro TV, şi s-a terminat la 1:30. În special la nivel urban, „X Factor“ a recuperat din cifrele de audienţă odată cu încheierea „Las Fierbinţi, emisiunea având o medie totală puţin peste Pro TV.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite