Pro TV, mai puţini telespectatori la ediţia live „Vocea României“, dar mai mulţi decât Antena 1, cu „X Factor“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Show-ul „Vocea României“ a ţinut în faţa micilor ecrane peste 1,2 milioane de telespectatori, la cea de-a doua gală live, Pro TV depăşind astfel, în topul audienţelor, posturile Kanal D şi Antena 1.

Emisiunea, care a durat patru ore şi jumătate, a fost lider de audienţă pe toate cele trei segmente de public – naţional, urban şi comercial –, deşi a avut cu peste 30.000 de telespectatori mai puţini faţă de ediţia trecută, după cum scrie Paginademedia.ro

Cu toate acestea, Pro TV a depăşit posturile Antena 1, care a difuzat show-ul „X Factor“, şi Kanal D, care a transmis în acel interval serialul turcesc „Suleyman magnificul – Sub domnia iubirii“, emisiunea tabloidă „D-Paparazzi“ şi reluarea „KIDSing“.

La nivel naţional, a doua gală live de la „Vocea României“ a fost urmărită în fiecare minut de peste 1,2 milioane de români, potrvit cifrelor publicate de Paginademedia.ro. Locul secund a revenit Antenei 1, formarea echipelor de la „X Factor“ ţinând în faţa micilor ecrane 825.000 de telespectatori, în timp ce la Kanal D se uitau 825.000 de persoane.

Pe segmentul urban, 668.000 de orăşeni au ales „Vocea României“, în timp ce alţi 571.000 se uitau la „X Factor“, Kanal D completând podiumul, cu 457.000 de telespectatori, mai scrie Paginademedia.ro.

Clasamentul a rămas neschimbat şi în ceea ce priveşte segmentul comercial, cu 388.000 de telespectatori, Pro TV reuşind să se menţină în topul preferinţelor telespectatorilor. Antenei 1 i-a revenit locul secund, cu 300.000 de telespectatori, iar Kanal D s-a bucurat de 164.000 de privitori.

În a doua ediţie live încă opt concurenţi şi-au croit drumul către marea finală de la „Vocea României“, într-un show energic în care antrenorii au avut de făcut alegeri dificile după votul publicului. Rock-ul a reprezentat un element comun al tuturor reprezentaţiilor, iar la final Smiley a pus în scenă singura piesă românească din această ediţie.

Show-ul „X Factor“ a continuat cu provocarea Scaunelor, iar Delia Matache şi Horia Brenciu şi-au ales concurenţii care se vor duela în ediţia specială de sâmbătă, 29 noiembrie. Pe de altă parte, în echipa lui Ştefan Bănică, un aspirant la premiul cel mare are o nouă şansă de a merge în etapa următoare.


Ştiri pe aceeaşi temă:

Prima gală live de la „Vocea României“, lider de audienţă. Câţi români au urmărit show-ul de la Pro TV Prima gală live a show-ului „Vocea României“, transmisă vineri seara, la Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate targeturile, potrivit Pagina de Media. 

„Vocea României“, învinsă de partida România – Irlanda de Nord. Câţi români s-au uitat la meciul Naţionalei „Vocea României“ a înregistrat prima înfrângere din acest sezon şi s-a clasat pe locul al doilea  în topul audienţelor, vineri seara după partida de fotbal România – Irlanda de Nord, scrie Pagina de Media.

„Vocea României“, în continuare în topul audienţelor cu 1,5 milioane de privitori, „X Factor“ îşi consolidează locul secund Pro TV şi-a păstrat poziţia de lider în topul audienţelor după ce „Vocea României“ a reuşită să aducă o medie de 1,5 milioane de telespectatori. Show-ul a devansat la toate cele trei categorii de public emisiunea „X Factor“ de pe Antena 1.

„Vocea României“ nu mai este la fel de puternică: show-ul de la Pro TV pierde din telespectatori, dar se menţine peste „X Factor“-ul Antenei 1 Show-ul „Vocea României“, de la Pro TV, a pierdut din telespectatori odată cu startul duelurilor, dar a reuşit să se impună ca lider de audienţă, având câteva sute de mii de privitori în plus faţă de emisiunea „X Factor“, difuzată de Antena 1, după cum scrie Paginademedia.ro.

„Vocea României“, încă o victorie în audienţe: aproximativ 800.000 de telespectatori în plus faţă de „X Factor“ Cea mai nouă confruntare la nivelul audienţelor dintre „Vocea României“ şi „X Factor“ a adus încă o victorie în dreptul emisiunii de pe Pro TV. Cea mai mare diferenţă dintre cele două show-uri s-a înregistrat la nivelul întregii ţări, în timp ce la nivelul oraşelor a fost mai mică.

Confruntarea audienţelor, câştigată din nou de Pro Tv: „Vocea României“ se menţine la distanţă faţă de „X Factor“ Penultima ediţie de audiţii pe nevăzute de la „Vocea României“ a clasat postul de televiziune Pro Tv în topul audienţelor şi în această săptămână, menţinându-se la o distanţă aproape egală cu cea de săptâmâna trecută faţă de principalul concurent, Antena 1, care, în acelaşi interval, a difuzat show-ul „X Factor“.

Pro TV „cântă“ mai bine ca Antena 1. „Vocea României“, din nou peste „X Factor“ „Vocea României“ a câştigat încă o dată bătălia pentru audienţe cu show-ul rival „X Factor“. În cel de-al cincilea episode al audiţiilor pe nevăzute, emisiunea de la Pro TV a fost lider de piaă la nivel naţional, urban şi comercial, fiind urmărită, în medie, pe minut, de 1,9 milioane de români'.

Pro TV reuşeşte a treia victorie în faţa Antenei 1: „Vocea României“, cea mai mare audienţă din acest sezon Show-ul „Vocea României“, de la Pro TV, a ţinut în faţa micilor ecrane peste două milioane de telespectatori, înregistrând cea mai mare audienţă de la debutul acestui sezon şi reuşind pentru a treia oară să învingă emisiunea „X Factor“, difuzată de Antena 1.

„Vocea României“ şi „X Factor“, din nou în ringul audienţelor: show-ul de la Pro TV a învins emisiunea de pe Antena 1 Show-urile „Vocea României“, difuzat de Pro TV, şi „X Factor“, de la Antena 1, au fost pentru a doua oară în luptă directă pentru locul fruntaş în clasamentul audienţelor, iar învingător a ieşit, la fel ca săptămâna trecută, spectacolul vocilor de la Pro TV, care a fost urmărit, la nivel naţional, de peste două milioane de telespectatori, după cum scrie Paginademedia.ro.

„Vocea României“ rămâne lider de audienţă: debutul „X Factor“, depăşit de show-ul de la Pro TV  Bătălia audienţelor s-a dat vineri între cel de-al doilea episod al noului sezon „Vocea României“, difuzat la Pro TV, şi debutul show-ului „X Factor“, de la Antena 1. Deşi peste două milioane de români au urmărit startul celui de-l patrulea sezon „X Factor“, la Antena 1, spectacolul vocilor, de la Pro TV, se menţine în topul preferinţelor telespectatorilor români.

„Vocea României“, un debut cu record de audienţă: Pro TV, cifre de aproape trei ori mai mari decât Antena 1 Primul episod al noului sezon „Vocea României“ a plasat postul Pro TV în vârful audienţelor, stabilind totodată un record: cea mai bună primă ediţie din istoria show-ului. Mai mult decât atât, cifrele înregistrate de postul din Pache Protopopescu au fost de aproape trei ori mai mari decât ale următorului clasat, Antena 1, care a difuzat comeptiţia dedicată copiilor, „Next Star“.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite