„Vocea României“ nu mai este la fel de puternică: show-ul de la Pro TV pierde din telespectatori, dar se menţine peste „X Factor“-ul Antenei 1

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Show-ul „Vocea României“, de la Pro TV, a pierdut din telespectatori odată cu startul duelurilor, dar a reuşit să se impună ca lider de audienţă, având câteva sute de mii de privitori în plus faţă de emisiunea „X Factor“, difuzată de Antena 1, după cum scrie Paginademedia.ro.

La fel ca anul trecut, după audiţiile pe nevăzute, audienţa emisiunii de la Pro TV a scăzut, fiind cu câteva sute de telespectatori mai mică decât la ediţiile precedente, notează Paginademedia.ro. Cu toate acestea postul din Pache Protopopescu a reuşit şi de această dată să-şi asigure locul fruntaş în clasamentul audienţelor, surclasând, în intervalul de intersecţie 20:30-23:30, talent-show-ul „X Factor“, de la Antena 1, dar şi serialul turcesc „Suleyman Magnificul“ şi emisiunea „D-Paparazzi“, difuzate de Kanal D.

La nivel naţional, prima „bătălie muzicală“ de la „Vocea României“ a fost urmărită în fiecare minut de 1,74 milioane de români, potrviti cifrelor publicate de Paginademedia.ro. Locul secund a revenit Antenei 1, audiţiile „X Factor“ ţinând în faţa micilor ecrane 1,18 milioane de telespectatori, în timp ce la Kanal D se uitat aproape un milion de persoane.

Pe segmentul urban, 920.000 de orăşeni au ales „Vocea României“, în timp ce alţi 700.000 se uitau la „X Factor“, Kanal D completând podiumul, cu 581.000 de telespectatori, mai scrie Paginademedia.ro.

Clasamentul a rămas neschimbat şi în ceea ce priveşte segmentul comercial, cu 577.000 de telespectatori, Pro TV reuşind să se menţină în topul preferinţelor telespectatorilor. Antenei 1 i-a revenit locul secund, cu 416.000 de telespectatori, iar Kanal D s-a bucurat de 187.000 de privitori.

„Vocea României“ vs. „X Factor“

După ediţiile de audiţii pe nevăzute de la „Vocea României“, cursa către marele trofeu a trecut la următoarea etapă. Loredana, Smiley, Moga şi Chirilă şi-au ales concurenţii alături de care continuă bătălia vocilor şi s-a dat startul primelor „dueluri muzicale“.

A urcat pe scenă alături de Tina Turner, Jose Carreras şi Placido Domingo, iar vineri seară a venit să cânte la „X Factor“. Este vorba de doamna Maria Mocioiu, care, la 77 de ani, s-a hotărât să participe la show-ul muzical de la Antena 1, unde l-a convins pe Horia Brenciu să i se alăture pe scenă pentru a interpreta împreună câteva acorduri din „O sole mio“.


Ştiri pe aceeaşi temă:

„Vocea României“, un debut cu record de audienţă: Pro TV, cifre de aproape trei ori mai mari decât Antena 1 Primul episod al noului sezon „Vocea României“ a plasat postul Pro TV în vârful audienţelor, stabilind totodată un record: cea mai bună primă ediţie din istoria show-ului. Mai mult decât atât, cifrele înregistrate de postul din Pache Protopopescu au fost de aproape trei ori mai mari decât ale următorului clasat, Antena 1, care a difuzat comeptiţia dedicată copiilor, „Next Star“.

„Vocea României“ rămâne lider de audienţă: debutul „X Factor“, depăşit de show-ul de la Pro TV  Bătălia audienţelor s-a dat vineri între cel de-al doilea episod al noului sezon „Vocea României“, difuzat la Pro TV, şi debutul show-ului „X Factor“, de la Antena 1. Deşi peste două milioane de români au urmărit startul celui de-l patrulea sezon „X Factor“, la Antena 1, spectacolul vocilor, de la Pro TV, se menţine în topul preferinţelor telespectatorilor români.

„Vocea României“ şi „X Factor“, din nou în ringul audienţelor: show-ul de la Pro TV a învins emisiunea de pe Antena 1 Show-urile „Vocea României“, difuzat de Pro TV, şi „X Factor“, de la Antena 1, au fost pentru a doua oară în luptă directă pentru locul fruntaş în clasamentul audienţelor, iar învingător a ieşit, la fel ca săptămâna trecută, spectacolul vocilor de la Pro TV, care a fost urmărit, la nivel naţional, de peste două milioane de telespectatori, după cum scrie Paginademedia.ro.

Pro TV reuşeşte a treia victorie în faţa Antenei 1: „Vocea României“, cea mai mare audienţă din acest sezon Show-ul „Vocea României“, de la Pro TV, a ţinut în faţa micilor ecrane peste două milioane de telespectatori, înregistrând cea mai mare audienţă de la debutul acestui sezon şi reuşind pentru a treia oară să învingă emisiunea „X Factor“, difuzată de Antena 1.

Pro TV „cântă“ mai bine ca Antena 1. „Vocea României“, din nou peste „X Factor“ „Vocea României“ a câştigat încă o dată bătălia pentru audienţe cu show-ul rival „X Factor“. În cel de-al cincilea episode al audiţiilor pe nevăzute, emisiunea de la Pro TV a fost lider de piaă la nivel naţional, urban şi comercial, fiind urmărită, în medie, pe minut, de 1,9 milioane de români'.

Confruntarea audienţelor, câştigată din nou de Pro Tv: „Vocea României“ se menţine la distanţă faţă de „X Factor“ Penultima ediţie de audiţii pe nevăzute de la „Vocea României“ a clasat postul de televiziune Pro Tv în topul audienţelor şi în această săptămână, menţinându-se la o distanţă aproape egală cu cea de săptâmâna trecută faţă de principalul concurent, Antena 1, care, în acelaşi interval, a difuzat show-ul „X Factor“.

„Vocea României“, încă o victorie în audienţe: aproximativ 800.000 de telespectatori în plus faţă de „X Factor“ Cea mai nouă confruntare la nivelul audienţelor dintre „Vocea României“ şi „X Factor“ a adus încă o victorie în dreptul emisiunii de pe Pro TV. Cea mai mare diferenţă dintre cele două show-uri s-a înregistrat la nivelul întregii ţări, în timp ce la nivelul oraşelor a fost mai mică.

TV



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite