Pro TV reuşeşte a treia victorie în faţa Antenei 1: „Vocea României“, cea mai mare audienţă din acest sezon

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Show-ul „Vocea României“, de la Pro TV, a ţinut în faţa micilor ecrane peste două milioane de telespectatori, înregistrând cea mai mare audienţă de la debutul acestui sezon şi reuşind pentru a treia oară să învingă emisiunea „X Factor“, difuzată de Antena 1.

Cel de-al patrulea episod al competiţiei „Vocea României“ a plasat postul Pro TV în fruntea topului audienţelor pe toate cele trei segmente – naţional, urban şi comercial –, reuşind să depăşească, pentru a treia oară, show-ul „X Factor“, de la Antena 1, în intervalul orar de intersecţie 20:30-22:50. 

Astfel, în minutul de aur, înregistrat la 22:37, peste 2.600.000 de telespectatori urmăreau spectacolul vocilor de la Pro TV, de peste două ori mai mulţi decât cei care urmăreau Antena 1 în acelaşi minut. 

La nivel naţional, ediţia de aseară, 3 octombrie, a show-ului „Vocea României“ a fost urmărită în fiecare minut de peste două milioane de telespectatori, ceea ce înseamnă 11.3 puncte de rating şi 21,6% din cota de piaţă – cele mai bune cifre înregistrate până acum în sezonul patru. Locul secund a revenit postului Antena 1, talent-show-ul „X Factor“ fiind urmărit de peste 1,3 milioane de telespectatori pe minut (7.5 puncte de rating şi 14,3% share).

Pe segmentul urban, peste 1,2 milioane de orăşeni au ales Pro TV (11.9 puncte de rating şi 23,1% cotă de piaţă), în timp ce alţi 833.120 (8.2 puncte de rating şi 15,8% cotă de piaţă) au urmărit show-ul de la Antena 1. 

Clasamentul a rămas neschimbat şi în ceea ce priveşti segmentul comercial, cu 14.5 puncte de rating şi 31,2% cotă de piaţă Pro TV reuşind să se menţină în topul preferinţelor telespectatorilor. Antenei 1 i-a revenit tot locul secund, cu 9.3 puncte de rating şi 19,9% share. 

Aceasta este cea de-a treia confruntare direcă a celor două mari show-uri muzicale şi toate „meciurile“ au fost câştigate până acum de Pro TV, cu „Vocea României“.  

„Vocea României“ şi „X Factor“

Episodul patru din „Vocea României“ a călătorit prin toate toate genurile muzicale, de la jazz la rock. În premieră, Tudor Chirilă a recunoscut că una dintre concurente s-ar potrivit mai bine în echipa lui Marius Moga şi a dat startul unui moment unic în istoria concursului: antrenorii au încercat să o convingă pe tânăra care a colaborat cu Snoop Dogg să nu vină în echipa lor.

Imnul „Iadului Bucătarilor“ a fost ales de Horia Brenciu în timpul audiţiilor „X Factor“, showmanul intrând în jocul cântăreţului basarabean Kapushon. Ştefan Bănică Jr a retrăit amintiri ale iubirii adolescentine şi a sfătuit o concurentă să renunţe la meseria de notar pentru a deveni cântăreaţă, toate în episodul cu numărul trei al show-ului de pe Antena 1.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite