„Vocea României“, în continuare în topul audienţelor cu 1,5 milioane de privitori, „X Factor“ îşi consolidează locul secund

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pro TV şi-a păstrat poziţia de lider în topul audienţelor după ce „Vocea României“ a reuşită să aducă o medie de 1,5 milioane de telespectatori. Show-ul a devansat la toate cele trei categorii de public emisiunea „X Factor“ de pe Antena 1.

Cea de-a doua săptămână a duelurilor de la „Vocea României“ a adus postului Pro TV o audienţă medie de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori în cele aproape patru ore ale emsiunii. Pe toată desfăşurarea show-ului, Pro TV a fost pe primul loc în topul audienţelor la nivelul întregii ţări, precum şi pe intersecţia cu „X Factor“, emisiunea de pe Antena 1, deşi cifrele înregistrate se află în continuă scădere.

La nivel naţional, „Vocea României“ a fost urmărită în fiecare minut de 1.522.000 de telespectatori, scrie paginademedia.ro, asigurând postului Pro TV o audienţă medie de 8,2 puncte de rating şi 19,5% share. Minutul de aur s-a înregistrat la ora 20:53, atunci când peste 2,1 milioane de români au intrat în ringul confruntărilor de la „Vocea României“.

Pe intersecţia cu „X Factor“ (20:30 - 23:30), „Vocea României“ şi-a păstrat media de privitori, aproximativ 1,6 milioane, în timp ce emisiunea de pe Antena 1 a avut aproximativ 1,2 milioane de telespectatori La oraşe, în acelaşi segment orar, distanţa dintre cele două emisiuni a fost de 100.000 de telespectatori. Show-ul de pe Pro TV a avut o medie de 866.000 de orăşeni pe minut, în timp ce la Antena 1 se uitau 760.000, arată aceeaşi sursă citată. O diferenţă asemănătoare s-a înregistrat şi la nivelul publicului comercial (cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), „Vocea României“ având 530.000 de persoane, în timp ce „X Factor“ a avut 408.000 de privitori.

Pe durata întregului program (20:30 - 00:20), „Vocea României“ a avut tot 1,5 milioane de telespectatori la nivelul publicului naţional, fiind urmată de „X Factor“ (989.000 de privitori) şi de programele de pe Kanal D (803.000 de privitori), TVR 1 (532.000 de privitori) şi de pe Antena 3 (397.000 de privitori). Tot pe acest segment orar, la nivelul publicului de la oraşe, Pro TV a condus detaşat (853.000 de privitori), urmat în ordine de Antena 1 (645.000 de privitori), Kanal D (466.000 de privitori), Antena 3 (263.000 de privitori) şi TVR 1 (209.000 de privitori). În ceea ce priveşte publicul comercial, Pro TV a înregistrat 526.000 de telespectatori, în clasament urmând Antena 1 (354.000 de privitori), Kanal D (167.000 de privitori), Prima TV (59.000 de privitori) şi Acasă TV (52.000 de privitori).

Vocea României“ vs. „X Factor“

„Vocea României“ a continuat cursa către marele trofeu cu a doua ediţie a duelurilor. În timp ce concurenta Ilinca Băcilă a fost proclamată „iubita lui Chiriluţă“, iar Valentin Uzun a fost rebotezat drept „Freddie latino“, antrenoarea Loredana le-a cerut ajutorul „ciucaleţilor“ pentru a lua o decizie complicată.

Say Ufuk, un adolescent de 16 ani, din Craiova, cu o poveste impresionantă de viaţă, a cucerit juriul „X Factor“. Abandonat de mamă, crescut de bunicii care uneori nu aveau nici ce să-i dea să mănânce, tănărul a fost la un pas de a-şi pierde vocea, dar a ajuns să cânte o arie clasică la talent-show-ul de la Antena 1.

Ştiri pe aceeaşi temă:

„Vocea României“ nu mai este la fel de puternică: show-ul de la Pro TV pierde din telespectatori, dar se menţine peste „X Factor“-ul Antenei 1 Show-ul „Vocea României“, de la Pro TV, a pierdut din telespectatori odată cu startul duelurilor, dar a reuşit să se impună ca lider de audienţă, având câteva sute de mii de privitori în plus faţă de emisiunea „X Factor“, difuzată de Antena 1, după cum scrie Paginademedia.ro.

„Vocea României“, un debut cu record de audienţă: Pro TV, cifre de aproape trei ori mai mari decât Antena 1 Primul episod al noului sezon „Vocea României“ a plasat postul Pro TV în vârful audienţelor, stabilind totodată un record: cea mai bună primă ediţie din istoria show-ului. Mai mult decât atât, cifrele înregistrate de postul din Pache Protopopescu au fost de aproape trei ori mai mari decât ale următorului clasat, Antena 1, care a difuzat comeptiţia dedicată copiilor, „Next Star“.

„Vocea României“ rămâne lider de audienţă: debutul „X Factor“, depăşit de show-ul de la Pro TV  Bătălia audienţelor s-a dat vineri între cel de-al doilea episod al noului sezon „Vocea României“, difuzat la Pro TV, şi debutul show-ului „X Factor“, de la Antena 1. Deşi peste două milioane de români au urmărit startul celui de-l patrulea sezon „X Factor“, la Antena 1, spectacolul vocilor, de la Pro TV, se menţine în topul preferinţelor telespectatorilor români.

„Vocea României“ şi „X Factor“, din nou în ringul audienţelor: show-ul de la Pro TV a învins emisiunea de pe Antena 1 Show-urile „Vocea României“, difuzat de Pro TV, şi „X Factor“, de la Antena 1, au fost pentru a doua oară în luptă directă pentru locul fruntaş în clasamentul audienţelor, iar învingător a ieşit, la fel ca săptămâna trecută, spectacolul vocilor de la Pro TV, care a fost urmărit, la nivel naţional, de peste două milioane de telespectatori, după cum scrie Paginademedia.ro.

Pro TV reuşeşte a treia victorie în faţa Antenei 1: „Vocea României“, cea mai mare audienţă din acest sezon Show-ul „Vocea României“, de la Pro TV, a ţinut în faţa micilor ecrane peste două milioane de telespectatori, înregistrând cea mai mare audienţă de la debutul acestui sezon şi reuşind pentru a treia oară să învingă emisiunea „X Factor“, difuzată de Antena 1.

Pro TV „cântă“ mai bine ca Antena 1. „Vocea României“, din nou peste „X Factor“ „Vocea României“ a câştigat încă o dată bătălia pentru audienţe cu show-ul rival „X Factor“. În cel de-al cincilea episode al audiţiilor pe nevăzute, emisiunea de la Pro TV a fost lider de piaă la nivel naţional, urban şi comercial, fiind urmărită, în medie, pe minut, de 1,9 milioane de români'.

Confruntarea audienţelor, câştigată din nou de Pro Tv: „Vocea României“ se menţine la distanţă faţă de „X Factor“ Penultima ediţie de audiţii pe nevăzute de la „Vocea României“ a clasat postul de televiziune Pro Tv în topul audienţelor şi în această săptămână, menţinându-se la o distanţă aproape egală cu cea de săptâmâna trecută faţă de principalul concurent, Antena 1, care, în acelaşi interval, a difuzat show-ul „X Factor“.

Vocea României“, încă o victorie în audienţe: aproximativ 800.000 de telespectatori în plus faţă de „X Factor“ Cea mai nouă confruntare la nivelul audienţelor dintre „Vocea României“ şi „X Factor“ a adus încă o victorie în dreptul emisiunii de pe Pro TV. Cea mai mare diferenţă dintre cele două show-uri s-a înregistrat la nivelul întregii ţări, în timp ce la nivelul oraşelor a fost mai mică.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite