Oţelul românesc este folosit pentru construcţia noii rute feroviare Gara de Nord-Aeroportul Otopeni

Oţelul românesc este folosit
pentru construcţia noii rute feroviare Gara de Nord-Aeroportul Otopeni

Noua rută feroviară Gara de Nord-Aeroportul Otopeni Foto: Liberty Galaţi

Combinatul siderurgic Liberty Galaţi, printr-un parteneriat cu Arcada Company Galaţi, a livrat tabla groasă necesară noii rute feroviare Gara de Nord – Aeroportul Otopeni.

Ştiri pe aceeaşi temă

Podul feroviar, care a fost realizat cu tablă furnizată de Combinatul de la Galaţi, are peste 1.500 de metri lungime, supratraversează Drumul Naţional nr. 1 şi ajunge la noua staţie de călători de la Terminalul Sosiri al Aeroportului “Henri Coandă” Otopeni.  

Această colaborare are o însemnătate specială atât la nivel local, deoarece este rezultatul unui parteneriat între două companii gălăţene, cât şi la nivel naţional pentru că, astfel, s-a realizat un obiectiv de extrem de necesar, menit să fluidizeze traficul între Bucureşti şi Otopeni.

“Suntem încântaţi de rolul acordat în acest proiect şi totodată mândri de faptul că am contribuit cu succes la modernizarea infrastructurii naţionale. Îmi exprim convingerea că vor mai fi şi alte proiecte de infrastructură la care să ne unim eforturile şi experienţa”, a declarat Bogdan Grecu, directorul general al Liberty Galaţi.

Cele două companii gălăţene nu se află la prima colaborare în privinţa unor proiecte de infrastructură. Arcada Company este un partener tradiţional al Liberty Galaţi pe acest segment de piaţă.

Podul peste Dunăre, realizat tot cu tablă de la Galaţi

Conform CFR Infrastructură, linia este 100% finalizată. Se preconizează ca în această lună ruta Gara de Nord – Aeroportul Otopeni să fie funcţională. Tabla groasă produsă la Galaţi a mai fost folosită în multe alte proiecte majore de infrastructură, inclusiv în structura podului peste Dunăre (1.975 de metri) de la Brăila, aflat acum în derulare.

Una dintre direcţiile noi abordate de Liberty Galaţi a fost concentrarea într-o mai mare măsură pe proiecte de infrastructură, pe care le abordează şi le monitorizează cu ajutorul unei echipe de vânzări dedicate, astfel încât oţelul românesc să se regăsească în cât mai multe obiective construite la nivel local şi naţional.

Liberty Galaţi este cel mai mare combinat siderurgic integrat din România, cu o forţă de muncă de circa 7.600 de oameni şi o capacitate de producţie actuală de aproximativ 2 milioane de tone de oţel pe an pentru clienţi din domeniul construcţiilor, naval, petrolier şi gaze, precum şi cel al producţiei de energie regenerabilă.

Vă mai recomandăm să citiţi şi:

Cum întârzie birocraţia românească investiţii de milioane de euro. Două exemple din nordul ţării

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările