Telekom renunţă la serviciile Poştei Române, pentru că nu şi-a respectat obligaţiile contractuale

Telekom renunţă la serviciile Poştei Române, pentru că nu şi-a respectat obligaţiile contractuale

Telekom Romania a anunţat luni că a încetat contractele cu Poşta Română, începând cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe şi mobile, ”ca urmare a nerespectării obligaţiilor contractuale de către Poşta Română”. Ca atare, facturile Telekom Romania nu vor mai putea fi plătite la ghişeele Poştei Române, de la 1 februarie.

 
Nemulţumit de modul în care Poşta Română s-a achitat de obligaţiile contractuale, operatorul Telekom România a anunţat că a încheiat colaborarea cu CNPR şi că toţi clienţii săi vor putea plăti facturile la punctele proprii de încasare sau la bănci, nu la Poşta Română, cum era posibil până acum.
 
”Clienţii Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (reţeaua proprie de magazine, reţele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri şi automate de plăţi), din mediul urban şi rural, unde îşi pot plăti facturile”, a informat Telekom România.
 
De asemenea, rămân valabile şi alte alternative pentru plata facturii Telekom, de exemplu modalităţile de plată precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking,  mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii).
 
”Telekom reaminteşte că toate detaliile privind facilităţile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi şi pe site-ul Telekom, la secţiunea Asistenţă”, informează compania.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările