Idei de afaceri: Pensiunile pe Litoral, pomul lăudat la care e bine să nu te duci cu sacul (gol)

Idei de afaceri: Pensiunile pe Litoral, pomul lăudat la care e bine să nu te duci cu sacul (gol)

Statistic, cele mai profitabile staţiuni turistice rămân cele de pe litoral, cu un număr total de turişti estimat de operatorii din domeniu la 1,5 milioane, în 2014 FOTO: Adevărul Financiar

Cu 200 de milioane de euro veniţi anual numai din cazări, industria vacanţelor estivale pe Litoral pare o afacere sigură pentru cei tentaţi să-şi deschidă o agenţie de turism sau o pensiune la malul Mării Negre. Atenţie, însă, la costurile reale ale unui astfel de miraj, scrie Adevărul Financiar.

Ştiri pe aceeaşi temă

Creşterea numărului de turişti şi, implicit, a aşteptărilor acestora a condus la o repoziţionare a jucătorilor din piaţa de agrement, de la servicii hoteliere, la agenţiile de turism. În timp ce unii dintre românii care în ultimii ani au decis să investească în industria turismului au dat faliment şi au închis afaceri sau pensiuni, alţii caută să intre în forţă pe acelaşi segment, potrivit sursei citate.
 
Prin ce mijloace? Cu ce riscuri? Pe ce piaţă? Sunt o serie de întrebări pe care şi le pun cei care vor să înceapă o afacere în turism, evident după ce aleg segmentul pe care se vor axa.
 

Pensiunea, o afacere pe muchie de cuţit

 
Trebuie spus din start că pensiunile sunt o afacere ce presupune o infuzie puternică de capital. Experţii în turism estimează la peste 250.000 de euro cheltuielile presupuse de cumpărarea unei pensiuni şi includerea ei în circuitul turistic. Bani pe care îi poţi recupera într-un tip destul de lung.
 
Citiţi mai departe pe www.adevarulfinanciar.ro.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările