Campania pentru „Cuminţenia Pământului“, în linie dreaptă. Bobby Păunescu, trup şi suflet alături de valorile naţionale

Campania pentru „Cuminţenia Pământului“, în linie dreaptă. Bobby Păunescu, trup şi suflet alături de valorile naţionale

Bobby Păunescu, noul director al studiourilor Buftea

Spoturile pentru campania „Cuminţenia Pământului“ se filmează pro bono la Bucharest Film Studios, iar unul dintre protagoniştii clipurilor este scriitorul Andrei Pleşu, potrivit unor declaraţii ale lui Felix Tătaru, directorul GMP Group care coordonează campania naţională.

Grupul de comunicare GMP, reprezentat de agenţiile GMP Advertising, GMP PR şi Webstyler, a câştigat selecţia pentru campania naţională integrată de comunicare, ce urmează a fi realizată în vederea achiziţiei operei ”Cuminţenia Pământului” a lui Constantin Brâncuşi, şi realizează, în prezent, spoturile TV pentru promovarea subscripţiei publice.

”Au început filmările. Suntem în mijlocul pregătirilor, însă nu pot spune mai mult. Adică bucătarii sunt la bucătărie, nu se poate vorbi cu ei despre viitorul fel de mâncare”, a declarat pentru News.ro Felix Tătaru, directorul GMP Group şi fost preşedinte al International Advertising Association (IAA) România.

El a precizat că unul dintre spoturi îl are ca protagonist pe Andrei Pleşu şi că niciunul dintre clipuri nu este gata.

Bucharest Film Studios, fostele studiouri Buftea, îşi oferă serviciile şi resursele gratuit agenţiilor selectate să realizeze campania de susţinere a subscripţiei naţionale pentru achiziţia operei ”Cuminţenia Pământului” a lui Constantin Brâncuşi.

"Sunt onorat să putem contribui la restituirea către poporul român a valorilor culturale româneşti. Vom continua să sprijinim Guvernul în orice iniţiativă care are ca finalitate îmbunătăţirea mediului în care se manifestă artiştii români", a declarat Bobby Păunescu, director general al Bucharest Film Studios.

”Campania va avea succes, pentru că este vorba despre Brâncuşi”, a spus Felix Tătaru pentru News.ro, la începutul lunii aprilie. ”Eu cred că românii care îşi pot permite, şi românii în general, oricum, sunt sensibili la valorile noastre naţionale şi pentru că cred că România este într-un moment în care afirmarea naţională e importantă”, a mai declarat Felix Tătaru.

Partea de creaţie şi media a campaniei va fi asigurată de GMP Advertising, comunicarea digitală de Webstyler şi partea de relaţii publice de GMP PR.

Subcripţia publică deschisă în data de 11 aprilie va completa alocarea bugetară decisă de Guvernul României în luna martie (5 milioane de euro, n.r.) şi se va încheia pe 30 septembrie. Donaţiile se pot depune în conturile celor şase bănci comerciale partenere, anunţate deja de Ministerul Culturii.

Achiziţia operei ”Cuminţenia Pământului” reprezintă un precedent important pentru protecţia şi salvarea patrimoniului naţional, potrivit Ministerului Culturii.

Pe 16 martie, ministrul Culturii de la acea dată, Vlad Alexandrescu, a anunţat pe pagina sa de Facebook, că proprietarii operei lui Constantin Brâncuşi au acceptat oferta de 11 milioane de euro, din care Guvernul României va plăti 5 milioane de euro, restul, prin subscripţie publică naţională.

Sculptura "Cuminţenia Pământului" se află, din noiembrie 2014, expusă la Muzeul Cotroceni.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările