Black Friday elefant.ro - Reduceri de până la 80% în această vineri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

De Black Friday, elefant.ro are reduceri între 40% şi 80% la peste 200.000 de produse, la absolut toate categoriile de pe site, de la genţi şi parfumuri, la produse de decoraţiuni interioare, vestimentaţie, produse de îngrijire atât pentru copii, cât şi pentru femei şi bărbaţi, telefoane, laptopuri, tablete, jucării şi cărţi.

Cei care vânează reducerile de Black Friday vor găsi pe elefant.ro:

1. Ceasuri: branduri de renume la preţuri care nu s-au mai văzut.
2. Cărţi şi ebooks: cele mai noi apariţii.
3. Home & deco: canapele, ustensile bucătărie şi tablouri.
4. Parfumuri: branduri de top la preţuri mici.
5. Genţi: branduri exclusiviste în România, elefant.ro fiind magazinul online cu cea mai mare ofertă de genţi de damă.
6. Jucării: reduceri la LEGO şi jocuri de societate.
7. Bebe şi copii – reduceri la multe produse.
8. Electro IT: telefoane (chiar şi Apple), tablete, laptopuri şi electrocasnice.
9. Modă - branduri mari la preţuri accesibile.

“Toate produsele vor fi livrate din stocurile aflate în noul depozit de peste 3.000 mp al elefant.ro, în maximum o săptămână de la comandă, chiar şi în cazul în care volumul de cereri va depăşi aşteptările”, explică Dan Vidraşcu, CEO al elefant.ro.

În 2013, de Black Friday, pe elefant.ro au fost vândute peste 100.000 de produse la reducere.

“În acest an ne dorim vânzări mult mai mari. Ne aşteptăm ca Black Friday să genereze un volum de vânzări similar cu cel din una-două luni de activitate normală. Estimăm că datorită Black Friday, în noiembrie vom avea un volum de peste 200.000 de tranzacţii”, precizează Dan Vidraşcu.

elefant.ro investeşte permanent în dezvoltarea platformei, a serviciilor dedicate clienţilor, în logistică, dar şi în parteneriate cu branduri mari care să ofere cumpărătorilor cele mai bune propuneri comerciale.

“Investiţia în elefant.ro este una continuă pentru că în fiecare zi principalul nostru obiectiv este să oferim clienţilor cele mai bune servicii şi o experienţă care să îi facă să revină cu plăcere la noi în magazin. Imediat după Black Friday 2013 am început investiţia în infrastructură pregătind odată cu diversificarea elefant.ro şi momentul Black Friday din acest an.” adaugă Dan Vidraşcu.

Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite