Cina este singura masă pe care o luăm cu familia. Ce riscăm dacă aşezăm pe masă tot ce găsim în frigider

Cina este singura
masă pe care o luăm cu familia. Ce riscăm dacă aşezăm pe masă tot ce găsim în
frigider

Cina este singura masa pe care o luăm în familie

Dacă în timpul zilei nu am respectat orarul celorlalte mese, cu siguranţă vom fi tentaţi să punem pe masă tot ce găsim prin cămară sau prin frigider. Şi, desigur, să radem tot din farfurii.

Ştiri pe aceeaşi temă

Cina este una dintre mesele importante ale zilei şi singura pe care o luăm alături de familie sau de prieteni. Dacă în timpul zilei nu am respectat orarul celorlalte mese, cu siguranţă vom fi tentaţi să punem pe masă tot ce găsim prin cămară sau prin frigider. Şi, desigur, să radem tot din farfurii.

Astfel, rezultatul va fi un surplus important de calorii înainte de culcare, un somn agitat şi o creştere în greutate, potrivit „Abecedarului de nutriţie“, coordonat de prof.dr. Nicolae Hâncu, medic de diabet, nutriţie şi boli metabolice.

Potrivit acestuia, cina trebuie planificată atent, având grijă la conţinutul nutritiv şi caloric. E momentul să consumăm vegetale precum salata verde, rucola, andive, roşii, ardei, castraveţi, fructe proaspete, grăsimi sănătoase precum uleiul de măsline sau de floarea soarelui şi proteine de valoare înaltă precum cele din peşte, fructe de mare, carne de curcan sau de pui şi urdă.

citeste totul despre: