Vedetele lui Chelsea transformă totul în albastru! Noul echipament al campioanei Angliei va fi lansat azi în Harlem

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Noul tricou al echipei Chelsea Londra
Noul tricou al echipei Chelsea Londra

“If it’s not blue, it will be” - Dacă nu este albastru, va fi. Acesta este sloganul inedit prin intermediul căruia adidas lansează tricoul pentru sezonul 2015-2016 al echipei Chelsea.

Tricoul este lansat astăzi ca parte a noii campanii “If it’s not blue, it will be“ -Dacă nu este albastru, va fi”, ce se axează pe determinarea jucătorilor de a domina fotbalul autohton şi european. Acesta va fi purtat în timpul meciurilor din turneul presezon din Statele Unite, împotriva echipei New York Red Bulls în cadrul MLS, în meciul cu FC Barcelona,  câştigătorii competiţiei Liga Campionilor UEFA, şi în meciul împotriva campionilor francezi din Liga 1, Paris St. Germain. Prezentarea oficială va avea loc pe 21 Iulie, în Harlem, în cadrul unui meci jucat pe iarbă.

Această campanie veselă va include filmuleţe de tip Vine şi o galerie foto cu jucătorii: Diego Costa, John Terry, Eden Hazard, Juan Cuadrado, Oscar, Cesar Azpilicueta, Gary Cahill, Ruben Loftus-Cheek şi Nemanda Matic, care transformă în albastru lucrurile care îi înconjoară. Campania va avea spoturi în care Diego Costa transformă echipamentul unui fan din roşu în albastru, iar Cesar Azpilicueta şi Eden Hazard vor schimba culoarea unei maşini în albastru. Spoturile campaniei vor rula pe reţelele sociale adidas şi Chelsea, începând cu 16 iulie şi până la finalul turneului din Statele Unite.

Tricoul pentru meciurile de pe teren propriu păstrează designul tradiţional şi împrumută influenţe din modelele clasice ale anilor 80, ce îl plasează in topul preferinţelor fanilor. Inserţiile albe şi roşii de pe guler şi mâneci, alături de pantaloni şi jambiere, reamintesc de culorile tradiţionale ale clubului şi de echipamentele purtate de-a lungul anilor. Dungile fine verticale marchează o celebrare a istoriei Clubului Chelsea, reprezentând o caracteristică clasică a tricourilor din ultimii 30 de ani.

Alături de detaliile centrale, tricoul pentru sezonul 2015/2016 prezintă o trăsătură cu adevărat unică – o amprentă ţesută pe eticheta fiecărui tricou. Amprenta este un simbol al identităţii fiecărui jucător, amplasarea acesteia pe tricou fiind modul în care adidas întăreşte legătura dintre fani şi club.

Noul tricou prezintă cele mai avansate tehnologii adidas, special create pentru a permite jucătorilor să fie mai rapizi şi să se bucure de mai mult confort pe teren. Tricourile înglobează tehnologia climacool, concepută să păstreze pielea uscată si ventilată, iar ţesăturile şi cusăturile speciale asigură libertate mai mare de mişcare şi confort, fără a afecta flexibilitatea şi rezistenţa.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite