Videanu răscoleşte Capitala de la un capăt la altul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Municipalitatea pune la cale blocarea traficului în Capitală. Autorităţile şi-au propus să îi scoată din pepeni pe bucureşteni în următorii doi ani şi să scormonească în străzi şi

Municipalitatea pune la cale blocarea traficului în Capitală. Autorităţile şi-au propus să îi scoată din pepeni pe bucureşteni în următorii doi ani şi să scormonească în străzi şi bulevarde după reţelele de gaze, apă şi canalizare pe care să le înlocuiască.
Pe lângă traficul de coşmar pe care îl vor îndura, locuitorii Capitalei vor trebui să suporte şi cheltuielile, pentru că de unde altundeva dacă nu din buzunarul lor se vor plăti aceste lucrări. 359 de străzi vor fi reabilitate complet. Toate pasajele intră în reparaţii. La fel şi cele 363 de intersecţii semaforizate. 80 de bulevarde vor fi asfaltate. Blocaj în centru, între Piaţa Universităţii şi Piaţa Operei. Calvar pe 5 km din şoseaua Colentina, 2,5 km din Calea Moşilor, 1 km din Bd. Iancu de Hunedoara între Piaţa Victoriei şi Calea Dorobanţi, pe şoseaua ştefan cel Mare între Calea Dorobanţi şi Piaţa Obor, pe distanţa de 2,2 km, dar şi pe str. Tunari, între şos. ştefan cel Mare şi Alecu Russo, Bd. 1 Decembrie, străzile Viitorului, Maica Domnului şi şoseaua Olteniţei. Autorităţile mai vor să facă racordul Splaiul Unirii - Autostrada Bucureşti-Constanţa (19,3 km), penetraţiile Splaiul Independenţei - Ciurel - Autostrada Bucureşti-Piteşti (6,4 km) şi Prelungirea Ghencea - Domneşti (6,5 km). şoseaua Pipera va fi supralărgită pe 1,6 km. Acelaşi regim îl va avea şi str. Gh Ionescu Siseşti - Ion Ionescu de la Brad pe 4,6 km, Bd. Constantin Brâncoveanu pe 1,2 km. Nici pasajele nu scapă: Eroilor, Bucur Obor sau Muncii. Municipalitatea mai plănuieşte să facă şi străpungeri: Bd. Nicoae Grigorescu-Splai Dudescu, Buzeşti-Berzei-Uranus, 1,8 km lungime totală între Piaţa Victoriei şi Sf. Constantin, Splai Unirii - Bd. Mărăşeşti - Hanul lui Manuc. Adriean Videanu vrea să facă în acest an investiţii de 1,6 miliarde euro, comparându-şi realizările cu cele ale foştilor primari, estimate la 131 milioane euro, în ? 15 ani.

Gheorghe Aron, directorul Regiei Autonome de Transport Bucureşti: "Zona Elisabeta - Kogălniceanu va fi traversată numai de autobuze, eventualele devieri urmând a fi stabilite după efectuarea unui studiu de circulaţie. Troleibuzele nu vor mai circula în zona menţionată. Există posibilităţi tehnice pentru ca troleibuzele care vin dinspre partea de vest a oraşului să întoarcă la Piaţa Eroilor, iar cele care vin dinspre est, la Piaţa Rosetti".

Capete de afiş sunt bulevardele Regina Elisabeta şi Mihail Kogălniceanu. Adică bulevardele care duc la Primărie. Municipalitatea a cheltuit în ultimii zece ani aproape 15 miliarde lei, adică aproape 450.000 euro, cu lucrările pe aceste două bulevarde. Alte opt milioane de euro vor fi băgate în asfaltul din centru, în acest an. "Atunci nu s-au realizat decât în stratul de uzură, adică ultimul strat asfaltic. Acum se vor schimba reţelele, racordurile către locuinţele din zonă, refugiile de călători, mobilier stradal şi spaţii verzi", ne-a declarat Elena Ghineraru, directorul Administraţiei Străzilor.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite