Brandul Farul Constanţa a fost vândut. Cine a dat pe el peste 1 milion de lei
0
Marţi, 19 decembrie, brandul Farul Constanţa a fost vândut în cadrul unei licitaţii deschise la care s-au înscris 6 cumpărători. Preţul de pornire a fost de 3.000 de euro.
La licitaţia deschisă s-au înscris ASSCS Farul –suporterii organizaţi într-un club, Consulting and Construction Investment SA (prin Constantin Louis Bucăloiu), Dennis Şerban, Alexandru Dorin Putină, Eugen Palcu şi Elena Tragone.
Deşi preţul de pornire a fost unul mic, 3.000 de euro, cumpărătorii au licitat până la suma finală de 904.450 de lei plus TVA, brandul FC Farul fiind adjudecat de Eugen Palcu.
Unul dintre reprezentanţii suporterilor, Sorin Mihăilescu, declară într-o postare pe Facebook că cel care şi-a adjudecat brandul nu va putea plăti suma licitată: „dacă Palcu a licitat până la 235.000 de euro nici dacă aşteaptă lichidatoarea 1.000 de ani tot nu va avea de unde încaseze banii. Toţi suntem dezamăgiţi şi voiam sigla acum. Cum la Farul totul a fost greu întotdeauna aşa va fi şi cu sigla! Va fi greu! Cu toate că acum pare să fie adjudecată de alţii promit să mă implic şi mai mult şi să câştigăm ce este al nostru”.
Câştigătorul licitaţiei trebuie ca în 30 de zile să vireze banii, în caz contrar licitaţie se va organiza din nou.
Pe aceeaşi temă: