Telefoanele mobile, cele mai reclamate la Protecţia Consumatorului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cele mai multe reclamaţii care se înregistrează la Protecţia Consumatorului se referă la telefonia mobilă. Astel, potrivit statisticilor CJPC, telefonul mobil a devenit cel mai vândut, dar şi cel mai reclamat produs.

Ca şi anul trecut, anul acesta reclamaţiile la telefoanele mobile rămân în topul produselor ce creează clienţi nemulţumiţ. Potrivit Oliviei Ardelean, şefa Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Maramureş, nu e vorba doar de telefoanele cumpărate în mediul online, ci şi de cele cumpărate direct, din magazin. ”De la începutul anului am înregistrat 85 de reclamaţii privind acest produs. E vorba de telefoane mobile cumprate şi în medul online, dar şi direct din magazin. Cel mai adesea, acestea se defectează în mod repetat în perioada de garanţie”, a explicat Olivia Ardelean. De asemenea, nemulţumirea clienţilor se referă la faptul că reparaţiile nu sunt efectuate corespunzător, sau că produsul (cumpărat online) nu a fost livrat la timp.

Firma care comercializează telefoanele şi care a fost ţinta reclamaţiilor este aceeaşi care asigură şi service-ul. Astfel, agentul economic din Baia Mare care comercializează telefoane mobile şi asigură service-ul în mod defectuos este ”campion” la reclamaţii. ”Din păcate, CJPC nu are un expert sau un service agreat, care să confirme ori să poată ajuta la confirmarea sau infirmarea unor reparaţii sau defecţiuni”, a mai spus ea.

Alte 20 de reclamaţii de la începutul anului au vizat contractele pentru utilităţi, oamenii reclamând faptul că facturile sunt prea mari. La produsele ectrocasnice s-au înregistrat 10 reclamaţii şi altele 11 la produse alimentare.

Mai puteţi citi:

”Haida, hai la Maramu’!”, îndemnul adresat turiştilor din toată Europa, pentru Zilele Maramureşului

Baia Mare

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite