Îşi sperie colegii şi prietenii ca să fie pregătită pentru Halloween: meseria inedită a unei tinere din Republica Moldova

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Maria Doibani este angajată să testeze costumele şi accesoriile pentru Halloween/FOTO Daily Mirror
Maria Doibani este angajată să testeze costumele şi accesoriile pentru Halloween/FOTO Daily Mirror

Maria Doibani, o tânără de 25 de ani din Republica Moldova, este angajată de un magazin din Marea Britanie să conceapă şi să testeze cele mai înfricoşătoare costume de Halloween.

Maria Doibani, care este asistentă de vânzări la magazinul Morrison, trebuie să realizeze şi să testeze cele mai înspăimântătoate costume şi accesorii de Halloween, ca să se asigure că toate vor fi pe placul clienţilor.

Astfel, dacă pentru restul oamenilor serbarea de Halloween durează doar o noapte, pentru Maria distracţia ţine nouă luni. Ea testează măştile, jucăriile şi costumele magazinului chiar pe colegii şi prietenii ei, pentru a vedea dacă îi sperie. Astfel, ea îşi dă seama deci dacă produsele sunt bune pentru a fi vândute sau dacă trebuie modificate, scrie publicaţia britanică „Daily Mirror”.

„Cred că prietenii mei s-au cam săturat să fie mereu speriaţi. Îi iau prin surprindere când se uită la televizor şi nu se aşteaptă, aşa e cel mai bine, ca să pot vedea dacă acele costume şi accesorii chiar sunt înfricoşătoare”, a declarat Maria Doibani.

Tânăra de 25 de ani s-a născut la Chişinău, în Republica Moldova, şi a venit cu familia în Marea Britanie în urmă cu nouă ani, stabilindu-se lângă Leeds.

Maria spune că aici a descoperit farmecul sărbătorii de Halloween, care nu exista în Republica Moldova. Tinerei îi place foarte mult să se costumeze în diferite personaje de coşmar şi să se distreze. În plus, ea este pasionată şi de filmele de groază, deci meseria pe care o are i se potriveşte de minune.

Maria şi echipa ei de la Morrison încep să pregătească produsele de Halloween cu nouă luni înainte, pentru că în fiecare an cererea este foarte mare. Alegerea costumelor şi accesoriile durează mult, spune Maria, pentru că ea trebuie să studieze piaţa, ca să vadă care sunt cele mai noi tendinţe în materie de costume de Halloween. Apoi, produsele pot suferi diferite modificări, până la forma lor finală, care va fi prezentată în magazin.

Anul trecut, magazinul Morrison a vândut 124.000 de costume şi 50.000 de măşti.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite