„Românii au talent“ pierde telespectatori în continuare: ce audienţă a avut ediţia specială de Paşte
0Show-ul „Românii au talent“ a condus din nou topul audienţelor, chiar dacă se află într-o continuă pierdere de telespectatori. Emisiunea specială de Paşte a avut o medie de 3,2 milioane de telespectatori, fiind cel mai urmărit program în zi de sărbătoare.
Ediţia specială de Paşte a show-ului „Românii au talent“ a înregistrat, la nivel naţional, o medie de 3,2 milioane de telespectatori, în urmă cu două zile, la ediţia cu numărul cinci, media era de peste 3,5 milioane de telespectatori, arată paginademedia.ro. Antena 1 a venit pe locul doi cu 930.000 de telespectatori, în timp ce difuza „Nea Mărin Miliardar“, iar Kanal D s-a situat pe locul al treilea cu 630.000 de telespectatori, cu „Ochii din umbră“ şi filmul „În numele regelui“. În urmă cu două zile, când difuza serialul „Trădarea“, postul turcesc aduna 1,3 milioane de privitori.
Vârful naţional a avut 4,4 milioane de telespectatori, la ora 22:39, atunci când Pro TV a avut rating de rating 23,9% şi cotă de piaţă de 48,7%.
La nivel urban, show-ul a adunat aproximativ 1,5 milioane de telespectatori, după ce în urmă cu două zile avea 1,6 milioane de privitori. Antena 1, tot pe locul doi, a avut o medie de 500.000 de telespectatori, iar Antena 3 a venit pe locul al treilea cu 271.000 de telespectatori. Kanal D, fără serialul turcesc, abia s-a văzut, clasându-se pe locul patru cu 250.000 de telespectatori (acum două zile, avea aproape 800.000 de telespectatori cu serialul), specifică aceeaşi sursă citată.
1,9 milioane de telespectatori a fost vârful urban, înregistrat la ora 22:39, când Pro TV a avut rating de 19,3% şi 42,1% cotă de piaţă. Săptămâna trecută, vârful era peste 2,5 milioane.
La nivel comercial, Pro TV a avut 780.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cu 110.000 mai puţin faţă de ediţia de vineri. Antena 1, pe locul doi, avea aproape 250.000 de telespectatori. Pe targetul comercial, Kanal D a avit cifre de aproape zece ori mai mici decât Pro TV: locul cinci pe acest segment, faţă de poziţia a doua acum două zile când aduna 270.000 de telespectatori. Vârful comercial a avut 1,2 milioane de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Ratingul a fost de 23,9%, iar cota de piaţă de 48,7%.
Ediţia specială de Paşte a emisiunii „Românii au talent“ a oferit încă o doză de pasiune din partea românilor cu aptitudini speciale. De departe, cel mai atractiv moment al emisiunii a fost pictura realizată de o concurentă cu ajutorul sânilor, număr artistic care a împărţit masa juriului în două tabere. Copiii s-au prezentat în număr considerabil, de la tinere speranţe ale muzicii până la dansatori profesionişti. Cum era normal, basarabenii s-au evidenţiat şi ei în acest episod, Mihaela Rădulescu fiind fascinată de trupul unuia dintre ei.