P&G transformă încă o sală de clasă într-un spaţiu sigur şi primitor pentru elevii clasei pregătitoare
0P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette şi Fairy, a transformat a treia sală de clasă într-un loc „ca acasă”. Cu ajutorul designerului de interior Adela Pârvu, spaţiul a fost reamenajat pentru a oferi copiilor o atmosferă prietenoasă, care să stimuleze învăţarea, ţinând cont, în acelaşi timp, de măsurile de distanţare impuse de noul context.
Pentru elevii clasei pregătitoare din cadrul Şcolii Gimnaziale numărul 10 “Radu cel Mare”, Târgovişte, primul an de şcoală va începe cu o surpriză. P&G a renovat sala de clasă în care aceştia vor învăţa, pentru a le oferi un proces de acomodare cât mai uşor, odată cu prima lor experienţă pe băncile şcolii. Complet reabilitat şi redecorat - de la pardoseală şi pereţi, până la mobilier şi elemente decorative, spaţiul este definit de o atmosferă creativă şi prietenoasă, în care cei mici se pot simţi ca acasă. Designerul de interior Adela Pârvu şi echipa sa şi-au propus să creioneze un loc inspirat de poveştile copilăriei: formele rotunjite şi culorile delicate se completează şi formează un spaţiu primitor şi călduros, în timp ce mobilerul modular oferă flexibilitate şi permite reaşezarea băncilor, pentru a asigura distanţarea socială pentru siguranţa elevilor.
„P&G şi brandurile sale îşi continuă misiunea de a fi o forţă a binelui şi a creşterii, într-o perioadă în care comunităţile au nevoie de o şi mai mare implicare din partea noastră. Astfel, continuăm campania O Sală de Clasă ca Acasă cu o nouă clasă care nu doar că a fost reabilitată complet, dar este şi pregătită să respecte condiţiile de distanţare, pentru siguranţa elevilor şi a familiilor acestora”, a spus George Carpov, Company Communications Manager P&G.
Programul O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansat în 2018, odată cu renovarea unei săli de clasă din cadrul Şcolii Generale Raşi, judeţul Ialomiţa. În 2019, a doua ediţie a programului a ajuns în Şcoala Gimnazială Sohatu, judeţul Călăraşi. Această iniţiativă îşi propune să îmbunătăţească viaţa românilor, transformând sălile de clasă în spaţii sigure, prietenoase şi inspiraţionale, pentru a oferi celor mici un mediu adecvat pentru învăţare. Selectarea şcolilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor active în aceste zone - pentru cea de-a treia ediţie, Şcoala nr. 10 din Târgovişte a fost aleasă împreună cu asociaţia Act for Tomorrow.
Despre Procter & Gamble
P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale.
Pentru mai multe informaţii vă rugăm contactaţi:
Procter & Gamble
George Carpov, Company Communications Manager SEE North & Central
carpov.gb@pg.com, 0737 959 149