O companie românească a lansat o soluţie de planificare a locului de muncă, de acasă sau de la birou

0
Publicat:
Ultima actualizare:
birouri goale

Compania românească de software - Creasoft a dezvoltat o soluţie care ajută atât angajaţii, cât şi angajatorii să planifice zilele în care lucrează de acasă în Telemuncă, sau de la birou, în următoarea perioadă.

În ultimul an s-a schimbat modul de lucru al salariaţilor. Multe companii au fost obligate să renunţe, în totalitate sau parţial, la spaţiile de birouri. În prezent, pandemia pare a fi pe final şi viaţa începe să revină la o formă apropiată de ceea ce a fost până în 2020. 

Dar în mai multe domenii schimbările aduse de această criză de sănătate vor deveni obişnuinţă în viitor. Companiile au văzut care sunt avantajele, care sunt economiile de costuri dacă angajaţii lucrează din alte părţi, nu de la biroul cu care erau învăţaţi. Semnalele sunt că, în următorii ani, va exista un mix între munca de la birou şi telemuncă.

”Nu se va renunţa complet la munca de la sediul firmei, oamenii au nevoie să socializeze şi vor vrea să meargă la birou una, două, trei zile pe săptămână. Office-urile care au rămas au trebuit rearanjate, pentru a respecta distanţarea. Din această cauză e nevoie de un planificator, la care să aibă acces toţi angajaţii şi unde să isi autoprogrameze zilele în care aleg să muncească de la birou, sau să li se solicite asta de către angajator.

Sunt departamente în care managerul poate avea nevoie zilnic de un număr minim de salariaţi la sediul firmei, caz în care solicită angajaţilor acest lucru. Acest planificator îi ajută să se organizeze mult mai eficient”, spune CEO Creasoft, Adrian Dinu.

În multe cazuri, spaţiile de birouri restrânse de companii în perioada de pandemie sau recompartimentate astfel încât să permită distanţare reală, inclusiv prin micşorarea numărului de birouri şi scaune, nu mai permit tuturor angajaţilor să vină la birou în acelaşi timp. Î

n acest caz, planificatorul este un instrument obligatoriu prin care să se limiteze numărul angajaţilor care pot veni la sediul companiei. Fără acest planificator s-ar ajunge la situaţia hilară în care angajaţii care vin la birou să nu aibă unde să îşi desfăşoare activitatea, din lipsă de spaţiu.

Telemunca nu mai este, în vremurile pe care le traversăm, o metodă la care se recurge doar în Vest. Întreaga lume a fost forţată să adopte acest procedeu. Iar, în prezent, sunt exploatate avantajele telemuncii atât de angajatori, cât şi de angaţi. Şi pentru a face această realitate mai uşor de traversat, Creasoft a dezvoltat planificatorul care ajută ambele părţi.

Recent, Comisia Europeană a anunţat că intenţionează să reducă la jumătate numărul de clădiri de birouri din Bruxelles până în 2030, propunându-şi să permită munca de acasă şi în perioada următoare, după pandemie. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite