Ministerul Turismului caută realizatori pentru un nou clip de promovare turistică a României. Cât vrea să plătească pe el
0Ministerul Turismului caută un ofertant care să realizeze un nou clip de promovare turistică a României, alături de trei spot-uri, urmând să plătească pentru acestea 116,8 mii lei.
„Având în vedere contextul exercitării de către România a Preşedinţiei Consiliul Uniunii Europene şi ţinând cont de dezvoltarea sectorului turistic de la data realizării ultimelor clipuri de promovare realizate de Ministerul Turismului, instituţia noastră îşi propune achiziţionarea de servicii pentru realizarea unui film de promovare turistică de 3 minute, precum şi a 3 spoturi/cut-uri de 10/15/30 secunde. Acestea vor fi utilizate în vederea atingerii obiectivului strategic de creştere a notorietăţii destinaţiei turistice România, prin transmiterea elementelor diferenţiatoare, pe pieţele externe de interes”, se arată în caietul de sarcini publicat de minister.
Noul film de promovare trebuie să fie complementar faţă de clipurile existente în arhiva Ministerului Turismului şi să descrie „un nou concept vizual al destinaţiei România”.
Filmele vor fi utilizate pentru campaniile de promovare ulterioare ale Ministerului Turismului precum: campanii TV, marketing online, cu ocazia unor evenimente interne şi externe, fără a se limita la acestea, susţine ministerul.
Filmarea va trebui realizată în maxim 40 de zile de la semnarea contractului. La maxim 50 de zile de la semnarea contractului ofertantul câştigător va prezenta Ministerului Turismului o propunere de film de 3 minute. Ministerul Turismului va comunica în maxim 2 zile de la primirea materialului modificările pe care ofertantul câştigător trebuie să le opereze în vederea editării materialului final. Ofertantul va livra filmul publicitar de 3 minute precum şi spoturile/cut-urile de 10/15/30, încadrându-se în cele 60 de zile prevăzute ca termen de execuţie.
Valoarea estimată totală a contractului este de 116.849,50 lei fără TVA, respectiv 139.050,91 TVA 19% inclus.
Recent, ministrul Bogdan Trif spunea că Ministerul Turismului pregăteşte un ghid turistic online şi un nou videoclip de promovare. „Am moştenit acest buget, sumele sunt foarte mici, undeva la 13 milioane de lei, dar poţi să faci şi cu bani puţini lucruri mari. Adică, dacă ai o strategie bine pusă la punct, cred o să reuşim să realizăm şi aceste lucruri pe care ni le-am propus. Categoric, este o sumă care nu mă mulţumeşte”, a spus ministrul la finalul lunii iulie, potrivit Agerpres, precizând că în maxim două luni şi jumătate se va finaliza un clip de promovare a României.
„Am cerut lucrul acesta şi, spre surpriza mea, mi s-a adus un clip din 2012, care era depăşit, spun eu. Am încheiat un parteneriat cu Universitatea de Teatru şi Film astfel că, împreună cu ei, vom realiza acest film şi vom ieşi cu un nou clip de promovare”, a afirmat ministrul Turismului, într-o conferinţă de presă.