Lidl închide un magazin pentru că nu mai corespunde standardelor companiei. Unde vor fi inaugurate alte două unităţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
lidl

Retailerul Lidl a anunţat că va închide unul dintre magazinele sale care nu mai corespunde standardelor companiei, urmând să inaugureze însă alte două magazine.

Lidl România continuă investiţiile pe plan local prin inaugurarea a două magazine noi pe data de 25 martie: unul în oraşul Timişoara şi celălalt în oraşul Iaşi. Ambele unităţi dispun de câte o staţie de încărcare pentru automobilele electrice. 

Noul magazin Lidl din Timişoara este situat pe Calea Torontalului, Nr. 106, iar cel din Iaşi se află pe Şoseaua Moara de Foc, Nr. 2. Fiecare dintre cele două unităţi are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1.300 m². De asemenea, unitatea Lidl din Timişoara dispune de peste 140 de locuri de parcare, în timp ce magazinul Lidl din Iaşi are peste 130 de locuri de parcare. În plus, cele două magazine dispun de câte o staţie de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două maşini simultan.

Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar şi să ofere clienţilor săi o experienţă de cumpărături cât mai bună. Astfel, magazinul Lidl din oraşul Iaşi, de pe Şoseauna Moara de Foc, Nr. 2,  înlocuieşte o unitate situată pe Strada Niciman, Nr. 2, care urmează să fie închisă pe data de 24 martie 2021, deoarece nu mai corespunde standardelor companiei în ceea ce priveşte sustenabilitatea şi experienţa pentru clienţi.

Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcţiilor şi în conformitate cu normele de protecţie a mediului, noile magazine Lidl din Timişoara şi Iaşi dispun de soluţii şi tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficienţă energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezenţă, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalaţiile de ventilaţie, ori staţia de încărcare pentru automobile electrice. 

Pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităţilor, Lidl face o serie de recomandări pentru clienţi, publicate atât online, cât şi în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor şi legumelor pe care doresc să le cumpere şi păstrarea distanţei recomandate faţă de alte persoane.

Pentru a-i ajuta pe clienţii care stau la coadă să păstreze distanţa recomandată faţă de cei din jurul lor, şi în noile magazine din Timişoara şi Iaşi se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat. În acelaşi timp, Lidl face apel la solidaritatea clienţilor pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităţilor, cât şi măsurile individuale de prevenţie în timpul cumpărăturilor.

Inaugurarea magazinelor Lidl din Timişoara şi Iaşi continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preţ, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reuşeşte să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acţiunilor companiei stând eficienţa şi demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţea fiind produse în România. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite