Brandul viral pe Facebook. „Puicuța Pițipoancă“, invenția de marketing a unui fermier dintr-un sat din Tulcea

0
Publicat:

O fotografie care s-a viralizat pe rețelele sociale revine în actualitate, deși ar fi fost realizată în urmă cu câțiva ani. Cu toate acestea, poza continuă să amuze, dovadă fiind zecile de comentarii care au apărut în jurul ei. 

Puicuța Pițipoancă de la ferma de pui din Mineri - Tulcea SURSA Facebook Silvia Palașcă
Puicuța Pițipoancă de la ferma de pui din Mineri - Tulcea SURSA Facebook Silvia Palașcă

Fotografia s-a dorit, probabil, a fi o reclamă la carnea de pui făcută de ferma avicolă din satul Mineri, comuna Somova, județul Tulcea.

Cei care s-au ocupat de marketing au compus o poezie mai mult sau mai puțin inspirată.

Poezioara face referire la „puicuță” și la „cocoș”, versurile putând fi citite cu usurință pe etichetă: „Cu codița ridicată / Și cu pieptul cam bombat / Piți vine de la shopping / Cu un look ușor schimbat. / Cardu’ l-a tocat întruna / De-a ajuns bietul cocoș / Și cu creasta ofilită / Și cu ouăle pe jos”.

Comentariile nu au întârziat să apară, internauții fiind incitați de postarea bloggeriței Silvia Palasca, care a scris amuzată: „Și cu asta s-a terminat copywriting-ul, a murit marketingul și mă rog, ce mai vreți voi”

„Marketing la beutură”, „Departamentul de marketing după o noapte de pită cu Mona” (referire la vestita asistentă medicală creață de pe eticheta spirtului botezat „Mona“ - n.r.), „Pur și simplu n-ai cum. Cineva și-a furat-o rău în amor, e clar. Vreau să văd textul de la cocoșel”, sunt doar câteva dintre comentariile cele mai savuroase.

„E perfect adaptat majorității cumpărătorilor”, constată cineva.

„Haide, bre, că te face să zâmbești! Dacă ar fi mai multe poezioare ca în plăcintele cu răvaș, aș cumpăra doar pentru etichetă”, scrie altcineva. 

Comentariile, amuzante precum postarea

„Dar e ea puicuță crescută în are liber, fără chimicale și antibiotice, iar cocoșul fără ouă? Ei, mai zi ceva la asta!”, glumește un internaut.

„De apreciat faptul că Pitzi era naturală, în ciuda aparențelor”, au fost alte comentarii ale utilizatorilor de Facebook care s-au distrat pe seama reclamei.

După ce s-au iscat controverse pe tema reclamei și a notorietății, bloggerița Silvia Palasca a explicat punctul ei de vedere. „Am zis de sute de ori... Aia cu <nu exista marketing prost> e veche și proastă. Nu confundați notorietatea (negativă) cu preferința pentru un brand. Faptul că are multe shareuri nu va conduce în niciun fel la vânzări mai mari, deci atenția e egală cu 0 în cazul ăsta, ba mai și dăunează”, consideră ea, într-un comentariu. 

Adevărul a încercat să contacteze deținătorul fermei care a scos pe piață „Puicuța Pițipoancă“ și va reveni cu declarația acestuia de îndată ce o va primi. 

Tulcea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite