Circulaţia trenurilor între Buftea şi Periş, dată peste cap din cauza defectării unei garnituri private

0
Publicat:

 Circulaţia trenurilor între staţiile Buftea şi Periş se desfăşoară vineri seara pe un singur fir, din cauza defectării unui tren privat de călători, informează CFR Călători, printr-un comunicat.

Se circulă pe un singur fir FOTO Arhivă Adevărul
Se circulă pe un singur fir FOTO Arhivă Adevărul

"CFR Călători informează că circulaţia pe firul 1 între staţiile Buftea- Periş este întreruptă temporar din cauza defectării unui tren privat de călători. În prezent, circulaţia trenurilor se realizează pe firul 2, iar următoarele trenuri CFR Călători sunt afectate: IR 1657, R 3025, RE 3003. Din această cauză ar putea fi afectată şi circulaţia altor trenuri CFR Călători, înregistrându-se întârzieri", se menţionează în comunicat, relatează Agerpres.

Totodată, CFR Călători informează că, din cauza unor probleme apărute la firul de contact între staţiile Buftea şi Periş trenul IR 1665 Bucureşti Nord - Iaşi staţionează. Se aşteaptă intervenţia administratorului infrastructurii feroviare cu drezina pantograf.

"Ca urmare a acestui deranjament ar putea fi afectată şi circulaţia trenului IR 1635 Constanţa - Braşov", subliniază compania. Potrivit sursei citate, circulaţia în zona afectată se desfăşoară în funcţie de măsurile operative stabilite şi dispuse de managerul infrastructurii feroviare - CFR SA.  

Primul tren Alstom din setul contractat de Ministerul Transporturilor va intra în circulație în decembrie 2023

Potrivit secretarului de stat în Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, Ionuț Săvoiu, primul tren de călători din setul contractat de Alstom va intra în circulație începând cu luna decembrie a acestui an, în cazul în care nu apar situații neprevăzute care pot împiedica acest lucru.

Pe baza informaţiilor noastre, avem certitudinea că în decembrie, pe liniile ferate româneşti, va circula primul tren din setul contractat cu compania Alstom şi sperăm noi să nu apară nimic neprevăzut între timp. În paralel se vor desfăşura şi testele şi sperăm să intrăm în planul de livrare pe producţia de serie începând de la anul. Ceea ce este important este faptul că a fost încredinţat, practic, primul tren pe ruta Bucureşti-Constanţa către compania de călători CFR Călători”, a afirmat secretarul de stat, în marja Summitului Zilelor Feroviare, eveniment organizat de Club Feroviar.

Săvoiu a precizat că tipul acesta de ramă este certificat în Uniunea Europeană, iar trenurile vor fi deja testate înainte de aducerea lor în România.

  „Trenurile deja vor fi testate. Deci, în primul rând, tipul acesta de ramă este certificat în Uniunea Europeană şi înţeleg că se fac teste în fabrică şi teste pe un poligon din Europa. Practic, trenurile vin deja testate, urmează doar aici, în România, să se facă verificarea conformităţii cu sistemul feroviar românesc”, a subliniat el.  

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite