Coca-Cola Y3000 are gustul viitorului. Aroma misterioasă a fost creată cu ajutorul inteligenței artificiale
0Timp de aproximativ un an și jumătate, Coca-Cola a experimentat băuturi în ediție limitată cu gusturi misterioase - majoritatea cu concepte vagi, futuriste și arome nedezvăluite. Cea mai recentă este Coca-Cola Y3000, despre care se presupune că are gustul viitorului, potrivit CNN Business.

Gigantul băuturilor răcoritoare a folosit inteligența artificială pentru a crea aroma și ambalajul, din dorința de a-și menține clienții ( în special pe cei mai tineri) entuziasmați de Coca-Cola, produsul său emblematic de mai bine de un secol.
Comercializarea mărcilor tradiționale este mai dificilă, după ce, în ultimii ani, consumatorii preocupați de sănătate s-au îndepărtat de băuturile care conțin zahăr.
Arome în ediție limitată
Coca-Cola și-a folosit platforma Creations, responsabilă pentru arome în ediție limitată, cum este și Y3000, pentru găsi cea mai bună soluție care rezonează cu tinerii consumatori.
Ca și celelalte băuturile băuturi pentru care s-a apelat la Creations, Coca-Cola Y3000 a fost concepută să aibă un gust asemănător cu cel al Coca-Cola, dar cu o notă suplimentară de aromă.
Pentru a găsi acel ceva care face diferența și pentru a crea ambalajul, Coca-Cola a apelat la inteligența artificială.
Cum s-a folosit Coca-Cola de IA
Compania a aflat ce arome sunt asociate de oameni cu viitorul, bazându-se pe vechile intuiții umane obișnuite, iar ulterior a apelat la inteligența artificială pentru găsirea de asocieri și profile de arome, a declarat un purtător de cuvânt, potrivit potrivit CNN Business.
La realizarea ambalajul produsului, Coca-Cola a folosit imagini generate de AI pentru a crea un tablou de inspirație.
De marți, Y3000 este disponibilă în Statele Unite și Canada pentru o perioadă limitată de timp - în variante cu (mult) zahăr și fără zahăr - și va costa ca și Coca-Cola obișnuită.
Cumpărătorii pot scana un cod QR de pe ambalajul Y3000 pentru a ajunge pe site-ul Creations, unde se pot juca cu ceea ce ar putea arăta viitorul în 977 de ani.
„85-90% Coca-Cola. Și apoi acea picătură de 10-15% de ceva neașteptat"
Coca-Cola a lansat o serie de arome în ediție limitată prin intermediul Creations.
Cu excepția băuturii Marshmello (aromată cu căpșuni și pepene galben), Coca-Cola a păstrat secretul cu privire la gustul acestor produse.
„Niciodată nu vom răspunde cu adevărat la această întrebare" într-un mod „direct", a declarat anterior, pentru CNN, Oana Vlad, director senior de strategie globală la Coca-Cola Dar „profilul de aromă este întotdeauna, spunem noi, 85-90% Coca-Cola. Și apoi acea picătură de 10-15% de ceva neașteptat".
Aromele nu sunt concepute pentru a deveni oferte permanente