Cele 7 semnale la care trebuie să fiți atenți atunci când vă cazați la un hotel. Ce pot indica lipsa cărucioarelor de bagaje sau modul în care este făcut patul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Angajații hotelurilor au vorbit despre „semnele de alarmă” care trebuie să vă pună pe gânduri atunci când vă cazați într-un. De exemplu, becurile arse și praful din zonele comune pot fi semne că acel spațiu de cazare nu este curat sau bine întreținut.

Semnele la care trebuie să fiți atenți atunci când vă cazezi la un hotel FOTO: Shuterstock
Semnele la care trebuie să fiți atenți atunci când vă cazezi la un hotel FOTO: Shuterstock

Airbnb pierde clienți în favoarea hotelurilor, dar asta nu înseamnă că acesta din urmă este întotdeauna o soluție perfectă. Unele hoteluri sunt mai bune decât altele, iar există câteva lucruri pe care oaspeții le pot căuta pentru a vedea cums-ar putea compara.

Business Insider a întrebat angajații hotelurilor care sunt semnele de alarmă care trebuie observate la un hotel. Iată ce au spus aceștia.

Parcările goale pot semnala că hotelul nu este o opțiune populară. JJ Jones, director general adjunct la Hilton Garden Inn Albuquerque Uptown, cu opt ani de experiență în domeniul hotelier și al ospitalității, a declarat pentru Business Insider că oaspeții ar trebui să acorde întotdeauna atenție parcării unui hotel înainte de a se caza.

„Aleea sau parcarea vă va spune dacă hotelul este ocupat.  Dacă nu vedeți parcarea plină sau vedeți mulți alți oameni care se cazează, este posibil ca acesta să nu fie locul potrivit de cazare”, a spus Jones.

O lipsă cărucioare de bagaje sau asistență indică o ospitalitate precară. Potrivit lui Jones, ospitalitatea ar trebui să fie o prioritate absolută la un hotel, în special atunci când întâmpină oaspeții la check-in.

„Când intri în clădire, este un semnal de alarmă dacă nu există cărucioare de bagaje disponibile sau cineva care să te ajute cu bagajele dacă nu există cărucioare. În lumea ospitalității, primești oaspeții în casa ta și trebuie să îi tratezi ca pe o familie, ceea ce include să le duci bagajele în cameră dacă au nevoie de ajutor”, a declarat el pentru BI.

Becurile stinse din zonele comune exemplifică o lipsă de detalii și de îngrijire. Santiago Leon, manager general la The Robey, a declarat că oaspeții ar trebui să verifice dacă becurile din zonele comune ale unui hotel funcționează.

„Un semnal de alarmă simplu, dar revelator, este atunci când becurile nu funcționează în zonele comune. Oricât de neînsemnat ar părea, cred că spune multe despre cât de bine este întreținut hotelul, bugetul său, managementul și atenția la detalii”, a declarat Leon.

Lipsa de răspuns la solicitările anterioare sosirii este un semnal de alarmă major Leon a spus că fiecare experiență la hotel începe cu mult înainte de check-in.

Dacă ați făcut cereri sau ați pus întrebări înainte de sosire și nu ați primit răspunsuri în timp util, acesta ar putea fi un semnal de alarmă.

„Atunci când hotelurile nu răspund la nicio solicitare înainte de sosire, acest lucru stârnește imediat îngrijorare, determinând oaspeții să se îngrijoreze în legătură cu vizita lor, în loc să creeze entuziasm”, a declarat Leon.

O acumulare de praf și murdărie în intrări arată o lipsă generală de curățenie. Jones a declarat pentru BI că el caută întotdeauna o acumulare de murdărie și praf pe balustradele și mesele din intrările hotelurilor și îi îndeamnă pe oaspeți să facă la fel.

„Zonele publice sunt folosite de toți cei care intră și ies din hotel, așa că aceste zone trebuie să rămână imaculate. Dacă găsesc praf, acest lucru indică faptul că personalul nu a atins această zonă de foarte mult timp și mă întreb ce alte zone ale hotelului nu au atins de foarte mult timp”, susține Jones.

Nesolicitarea unui act de identitate la sosire reprezintă o problemă de siguranță. Leon spune că este un scemnal de alarmă „dacă personalul nu solicită identificarea la sosire”. Aceasta este obligatorie la check-in într-un hotel din mai multe motive, inclusiv siguranța.

„Siguranța trebuie să fie o prioritate absolută pentru hoteluri”, a adăugat el.

Modul în care vă este făcut patul poate vorbi despre calitatea menajerei. Jones a spus că este esențial să vă uitați bine la pat înainte de a vă urca pe el pentru a vă face o idee despre calitatea menajerei din hotel.

„Modul în care este făcut patul poate fi un mare semnal de alarmă. Dacă au făcut patul neglijent, cu perne cu aspect obosit și cearșafuri neînfășurate, acest lucru indică faptul că menajera nu a curățat camera cât de bine a putut”, a declarat Jones.

Călătorii



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite