Directorul Pro TV a confirmat: Loredana, Smiley, Marius Moga şi Pavel Bartoş rămân la postul din Pache Protopopescu

0
0
Loredana Groza revine la Pro TV în noul sezon „Vocea României“ FOTO Media Pro
Loredana Groza revine la Pro TV în noul sezon „Vocea României“ FOTO Media Pro

Zvonurile despre plecarea unor vedete de la Pro TV la Antena 1 au fost infirmate astăzi de şeful Pro TV, Aleksandras Cesnavicius, care susţine că „Loredana Groza, Smiley şi Marius Moga se vor regăsi în noul sezon «Vocea României»“, prezentat de Pavel Bartoş, relatează HotNews.ro.

De la plecarea mai multor şefi, ai unor responsabil de producţie şi a unor vedete consacrate de la Pro Tv, la intenţiile de vânzare a unor active anunţate oficial, grupul Medi Pro a trecut, în ultimele luni, prin schimbări majore.

Directorul General al Pro TV, Alekandras Cesnavicius, a vorbit pentru Un exemplu este producătoarea Mona Segall care „a refuzat să se alăture departamentului nostru de producţie din cadrul Pro TV şi a preferat să rămână independentă“, a comentat Cesnavicius.

Migrarea vedetelor la postul competitor Antena 1 este firească, susţine el, deoarece „Pro TV-ul este singura companie media care creează şi dezvoltă vedete mari“. Totuşi, Cesnavicius a asigurat că show-urile „MasterChef“ şi „Vocea României“, dar şi vedete precum Loredana Groza, Marius Moga, Pavel Bartoş şi Smiley se vor întoarce pe micile ecrane. 

Acesta a mai spus că recentele concedieri în masă au apărut în contextul în care nu şi-au permis să facă acest lucru în mai multe etape, din cauza unui contract cu un furnizor de servicii, care a fost, acum, încheiat. „În acelaşi timp, pentru eficenţă şi transparenţă, colaborarea noastră cu furnizorii a fost reevaluată şi, în unele cazuri, încheiată“, a motivat acesta.

Referitor la anunţul făcut de managmentul central al CME (compania-mamă a Pro TV), că se discută, în prezent, vânzarea activităţilor non-TV din România, Cesvanicius susţine că se „concentrează pe activităţile de televiziune“. Cu toate că CME are în plan vânzarea operaţiunilor secundare (staţiile radio, distribuţia de film etc.), acest lucru „nu va avea niciun impact asupra Pro TV sau asupra celorlalte posturi din portofoliu: Acasă TV, Pro Cinema, Sport.ro, Acasă Gold şi MTV“.

Întrebat despre ofertele primite de CME în ultima jumătate de an pentru achiziţionarea staţiei Pro TV, Cesnavicius, care este este şef al operaţiunilor locale ale CME în România, a zis: „Pro TV nu este de vânzare! Interesul nostru nu este să îl vindem, ci să îl facem mai mare decât în prezent. Pro TV este un element cheie al succesului CME, iar planurile noastre în România sunt concentrate pe dezvoltarea într-o companie de televiziune şi de media digitală de şi mai mare succes.“

TV


Ultimele știri
Cele mai citite

Partenerii noștri