Bogdan Ioachim, noul Corporate Affairs Director GSK România
0Bogdan Ioachim a devenit din ianuarie 2013 membru al Consiliului Director GlaxoSmithKline (GSK) România, cu funcţia de Corporate Affairs Director şi coordonează patru departamente ale companiei: Corporate Affairs, Market Access, Public Health şi PR & Comunicare.
Ioachim a absolvit Facultatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” Bucureşti, în anul 1994. El şi-a început cariera în vânzări, în anul 1996, ca reprezentant medical în companiile Sandoz şi Novartis. Şi-a continuat cariera în compania farmaceutică Les Laboratoires Fournier, ca Regulatory Affairs Manager, Medical Affairs Manager şi Medical Director.
Din anul 2006 a devenit Medical Marketing Manager în compania Danone, punând bazele acestui departament şi dezvoltând o echipă de reprezentanţi medicali. Responsabilităţile sale s-au extins prin preluarea poziţiei de Corporate Affairs Nutrition & Science Director ce implică pe lângă activitatea de comunicare medicală şi coordonarea activităţilor de corporate affairs, corporate communication, PR, regulatory, CSR şi legal. În ultimii patru ani, Bogdan a făcut parte din echipa de management a companiei Danone, în rolul de Corporate Affairs, Nutrition & Science Director.
GSK a investit în ultimii 13 ani în România peste 141 milioane de dolari şi, în plus, este un contributor important la bugetul statului: numai în ultimii doi ani, achitând către bugetul de stat 90 de milioane de dolari. GSK România are peste 1.100 de angajaţi cu activităţi în producţie, distribuţie şi vânzare.