Albumul „Interludii“ prezintă cealaltă faţă a Festivalului George Enescu

Albumul „Interludii“ prezintă cealaltă faţă a Festivalului George Enescu

Un portret al lui Maxim Vengerov realizat de Cornel Brad. FOTO Cornel Brad

Fotograful Cornel Brad a intrat în culisele Festivalului George Enescu şi livrează un an mai târziu 140 de cadre încărcate cu emoţie şi trăiri ale artiştilor. Imaginile fac parte din albumul „Interludii - în cheie fotografică“.

Ştiri pe aceeaşi temă

Albumul „Interludii“ cuprinde şi 70 de portrete realizate de Cornel Brad soliştilor, dirijorilor, instrumentiştilor şi dansatorilor care au participat în 2013 la Festivalul Internaţional George Enescu. Albumul este editat de Cornel Brad şi adună în paginile sale o galerie vie în tonuri de alb, negru şi gri, care transmite emoţia şi arta prin muzică, o trăsătură definitoriu a Festivalului. F64 îi este partener lui Cornel Brad cu ocazia lansării oficiale a albumului, conform comunicatului remis „Adevărul“.

„Fotografiile transmit emoţii şi adesea au o muzicalitate aparte. Fotografiile care fac parte din albumul «Interludii» sunt cu adevărat muzicale întrucât ne fac cunoştinţă cu dirijori, cu membrii orchestrelor şi ne transmit emoţiile de pe scena Festivalului George Enescu“, a declarat Alina Marin, Event Manager F64. Prefaţa albumului „Interludii“ este semnată de Alexandru Tomescu, violonist profesionist şi fotograf amator. El a caracterizat acest volum drept „albumul unei relaţii directe între muzicieni şi fotograf“.

Prezentarea albumului se va desfăşura pe data de 30 septembrie, începând cu ora 19.00 până la ora 21.00, la F64 Studio din b-dul Unirii, nr. 45. Preţul acestuia este de 189,99 lei şi este deja disponibil la precomandă.

„Este extraordinar să fotografiez muzicieni pentru că ei par a fi simpli oameni, însă au puterea de a face instant camera de fotografiat proiector de vise, creuzet de timp si arhivă de sentimente“, a descris Cornel Brad experienţa din timpul Festivalului George Enescu. „Am fotografiat oameni în culisele festivalului, în timpul repetiţiilor, al pauzelor, al sfârşiturilor de concerte, între părţile muzicale. Am fotografiat oameni în spaţiile în care sunetele se pregătesc să devină muzică şi muzica îşi confirmă în parte succesul. Am fotografiat «între» şi «în», şi explic astfel titlul cărţii, acolo unde lumina măsurată în lucsi nu mai contează, unde timpul este continuu valorizat, memorat, ritmat şi tonat, unde şuvoiul de artişti e urmat de valul de spectatori pasionaţi. Acolo, în anticamerele revenirii la viaţa zgomotului pământesc“, a mai afirmat Cornel Brad.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: