Leapşa pentru promovarea firmelor româneşti în plină criză COVID: „Haideţi să ajutăm afacerile locale“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Giana Bălan, consultant în afaceri şi management din Timişoara, a lansat pe Facebook o leapşă menită să ajute firmele româneşti să treacă mai uşor peste criza provocată de coronavirus
Giana Bălan, consultant în afaceri şi management din Timişoara, a lansat pe Facebook o leapşă menită să ajute firmele româneşti să treacă mai uşor peste criza provocată de coronavirus

Pornind de la ideea distribuirii pe Facebook a unor fotografii vechi, o antreprenoare din Timişoara propune o „leapşă pentru viitor“: promovarea afacerilor locale puternic afectate de criza COVID-19.

Giana Bălan, consultant de afaceri şi trainer, dar şi iniţiatoare a unui program de cursuri de antreprenoriat pentru copii, a lansat o provocare prin care românii sunt chemaţi să ajute în această perioadă la promovarea micilor afaceri locale, puternic afectate de criza de sănătate publică de la nivel mondial.

„Mi-a plăcut provocarea zilelor trecute de a căuta prin cutia de amintiri, de a posta poze din copilărie şi tinereţe, însă pe mine această provocare m-a făcut să mă gândesc la viitor. Ideea mi-a venit de la o situaţie cu care se confruntă mulţi dintre prietenii, colaboratorii şi clienţii mei care sunt proprietari de startup-uri. Mulţi au accesat finanţări prin care s-au obligat să angajeze şi să menţină un anumit număr de salariaţi, să le acorde un salariu la un anumit nivel, să realizeze un anumit volum de activitate şi cu un anumit grad de profitabilitate. Ei, la fel ca toate IMM-urile au nevoie de sprijin în perioada următoare”, arată Giana.

Antreprenoarea din Timişoara a explicat şi ce pot să facă aceia care vor să ajute o firmă locală cu promovarea. „Identificaţi în localitatea în care locuiţi firme în ale căror produse sau servicii credeţi şi pe care să le promovaţi în grupul vostru de prieteni, atât pe Facebook, cât şi în grupul de prieteni reali. Vă provoc să vorbiţi despre ce vă place la ei, de ce aţi cumpărat produsele şi serviciile lor, de ce să cumpăram şi noi ceilalţi plus orice alte detalii care să-i ajute să devină cunoscuţi. Cu toţii cred că vom opta în viitor pentru susţinerea afacerilor locale, dar primul pas este să îi cunoaştem!”, este apelul Gianei, care a şi început să promoveze în grupul său de prieteni afaceri locale.







Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite