Cum să scădem valoarea facturii la telefonul mobil. Patru ponturi simple dezvăluite de specialişti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Factura la telefon cântăreşte greu la cheltuielile lunare. Specialiştii susţin că se pot face economii destul de consistente la plata convor­birilor telefonice, cu condiţia să fim atenţi la micile detalii.

Nu puţini sunt cei care se întreabă lună de lună de ce plătesc atât de mult factura la telefon. Vă prezentăm câteva sfaturi care sperăm că vă vor ajuta să diminuaţi cheltuielile.

Abonament sau cartelă? 

Este recomandat să folosim cartela dacă nu vorbim foarte mult la telefonul mobil. “În cazul cartelelor, clientul poate ajunge să beneficieze de minute şi internet pe telefon aproape dublu faţă de un abonament la acelaşi preţ”, ne-a explicat Eduard, specialist de vânzări.

Controlul facturii

Specialiştii susţin că este important să cerem lună de lună factura detailată şi să o analizăm cu atenţie. Se poate întâmpla, de exemplu, ca abonatul să aibă două sau trei apeluri internaţionale şi să fie trecute trei sau patru. 

Rezilierea contractului

Când clientul este numulţumit de cât plăteşte poate cere rezilierea contractului şi renunţarea la abonament. Pentru a-şi păstra clienţii, companiile recurg, de cele mai multe ori, la două metode: fie propun clientului un abonament nou, la tarife mai mici decât cel de acum, fie analizează apelurile clientului şi propun un alt tip de abonament, care să se plieze mai bine pe nevoile acestuia.

Ofertele speciale

Tot specialiştii sunt cei care recomandă achiziţionarea abonamentelor înaintea marilor sărbători: de Crăciun sau Paşte. Chiar dacă preţul abonamentului nu este redus considerabil, beneficiile pot fi mult mai mari. Totodată, preţul telefoanelor este unul mai bun.

Va mai recomandam:

Cum să scădem semnificativ valoarea facturii la apă. Cinci metode simple dezvăluite de instalatori

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite