Craiova: Grădiniţia „Puiuţul pufos“ şi tălpicul „Step Up“, creaţii studenţeşti în Academia de afaceri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peste 150 de studenţi ai Universităţii din Craiova s-au instruit prin proiectul „Business Academy“, coordonat de AIESEC Craiova, în domenii precum resurse umane, vânzări şi marketing.

La final de proiect, astăzi, după mai multe ore de teorie,  studenţii au format zece echipe şi au pregătit o campanie de poziţionare a unui produs existent deja pe piaţă sau creat de ei. Printre acestea s-au numărat Grădiniţia „Puiuţul pufos“, tălpicul „Step Up“, cu senzori de încălzire,  şi vodka pentru femei. Juriul, din care au făcut parte reprezentanţii companiilor partenere, a urmărit cele mai originale idei şi cele mai bune prezentări.

„Aş putea rezuma toată această experienţă într-un cuvânt: oameni, acei agenţi ai schimbării care investesc în ei şi profită de oportunităţile pe care viaţa le oferă, acei oameni care investesc în alţi oameni pentru o societate mai bună. Am cunoscut toate aceste tipologii şi am lucrat împreună conduşi de aceleaşi ţeluri, pot spune că am bifat o nouă experienţă de neuitat în viaţa mea şi am descoperit un potenţial uriaş în tinerii din ziua de azi”, a mărturisit Mihaela Pătrană, coordonatorul proiectului „Business Academy“.

Craiova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite