Bucureşti, în topul celor mai ciudate plângeri şi pretenţii ale turiştilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Legenda lui Dracula a provocat teamă în rândul turiştilor străini. FOTO Arhivă Adevărul
Legenda lui Dracula a provocat teamă în rândul turiştilor străini. FOTO Arhivă Adevărul

O agenţie de turism britanică a făcut un clasament cu cele mai ridicole plângeri şi cele mai bizare cerinţe ale clienţilor. În top este pomenit şi Bucureştiul, urmare a unei solicitări ridicole venite din partea unui turist îngrijorat.

Agenţia de turism Opodo.co.uk a făcut un top cu cele mai absurde plângeri sau cerinţe ale clienţilor. 

1. O clientă a sunat la relaţii cu clienţii şi s-a plâns cu privire la nisipul de pe o plajă din Mexic, susţinând că este plin de pietricele care i-au stricat pedichiura. 

2. O iubitoare de animale a cerul ca pisica sa să fie transportat împreuna cu ea, la clasa întâi, pentru că nu suporta ideea de a sta departe de animalul său de companie.

3. Un bărbat a sunat şi a întrebat dacă are nevoie de paşaport pentru pitonul său, pe care voia să îl transporte în Brazilia, pentru o reuniune cu familia.

4. După ce a rezervat o călătorie romantică în Roma din Georgia, în loc de Roma- capitala Italiei, un bărbat a cerut ajutorul agenţiei pentru a se împăca cu iubita, care îl părăsise din cauza confuziei făcute.

5. Un amator de distracţie a mers într-o călătorie în Florida, SUA, şi a vizitat casa de producţie Universal Studio, dar a cerut să-i fie returnaţi banii, pe motiv că montagne-russeul „Incredibilul Hulk” a fost mult prea înfricoşător.

6. Un turist care trebuia să călătorească spre Bucureşti a întrebat care dintre cele trei metode folosite contra vampirilor – usturoi, apă sfinţită şi cruci – este cea mai eficientă, în caz că o să dea nas în nas cu vreunul din „copiii întunericului”.

7. O femeie a sunat şi a cerut un zbor la clasa întâi spre Australia, susţinând că este Regina Angliei, ameninţând angajaţii cu închisoarea, în caz de refuz.

8. Un client a sunat pentru a ruga agenţia să-i retureze cardul bancar, pe care îl lăsase într-un plic la sediul agenţiei, pentru a-şi plăti vacanţa.

9. Un alt client a sunat unul din operatorii de la serviciul pentru clienţi şi a întrebat dacă ar putea să transporte puiul fript gătit de mama sa în bagajul de mână, pentru că nimeni nu face un pui fript mai bun decât ea.

10. O persoană a sunat şi s-a plâns de nivelul apei de pe plajă în timpul unei vacanţe în Grecia, făcând vinovată agenţia de turism Opodo pentru că nu i-au informat în legătură cu mareea.

11. Un cuplu proaspăt căsătorit a cerut să-i fie returnaţi banii plătiţi pentru vacanţa în Maldive pentru că a plouat într-o zi din cele două săptămâni petrecute în luna de miere.

12. O clientă a anunţat că nu este deloc mulţumită de pachetul de vacanţă pe care l-a cumpărat: vremea este prea caldă, mâncarea prea picantă şi oamenii abia vorbesc engleza.

Călătorii



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite