Curiozitatea aduce românii pe internet

0
Publicat:
Ultima actualizare:
 Foto:Arhiva Adevărul
Foto:Arhiva Adevărul

Majoritatea românilor declară că folosesc internetul pentru a afla informaţii cu ajutorul motorului de căutare Google, pentru a primi sau trimite e-mailuri şi pentru a citi ştiri, potrivit unui studiu Omnibus realizat de GfK România.

Persoanele intervievate susţin că sunt interesate într-o mai mică măsură de jocurile online şi de accesarea reţelelor sociale. Doar 13% aşază blog-urile între cele mai importante trei activităţi pe internet, 10% jocurile online şi numai 6% accesarea reţelelor sociale.

„Rezultatele arată că 62% din utilizatorii de Internet sunt persoane curioase cărora le place să se documenteze, de aceea caută diferite informaţii pe Google", se arată într-un comunicat al firmei de cercetare. Următoarele pe listă sunt primirea sau trimiterea de e-mailuri, funcţie utilizată de 58% din repondenţi, şi citirea ştirilor - 55%.

Muzica şi ştirile, la fel de importante pentru tineri

Activităţile desfăşurate pe internet diferă în funcţie de vârstă. Pentru tinerii sub 25 de ani, muzica este o activitate la fel de importantă ca şi citirea ştirilor, 49% din ei declarând că ascultarea sau descărcarea de muzică reprezintă una dintre cele trei activităţi desfăşurate.

Vizionarea de filme sau urmărirea programelor TV pe Internet este o activitate preferată mai ales de persoanele sub 34 de ani.

Vizualizarea ştirilor pe internet este practicată mai ales de persoanele cu vârsta între 35 şi 55 de ani, 72% considerând că aceasta este una dintre cele mai importante trei activităţi. Studiul a fost realizat în luna septembrie pe un eşantion naţional de 338 de utilizatori de internet.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite