Care sunt cele mai urmărite talk show-uri şi câţi tineri urmăresc dezbaterile TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În topul celor mai urmărite emisiuni de talk-show din luna ianuarie, bătălia s-a dat între Antena 3 şi România TV. Cele două posturi n-au reuşit, însă, să atragă un public tânăr numeros în faţa micilor ecrane.

Astfel, potrivit Pagina de Media, postul de televiziune România TV a dat talk show-ul lunii ianuarie. 

„România în 60 de minute“, realizată de Denisa Pascu la RTV, a fost cea mai urmărită emisiune de dezbateri la nivel naţional, cu o medie de 830.000 de telespectatori.

A fost urmată de „Adevăruri ascunse“, show-ul cu numerologi şi parapsihologie moderat de Dana Grecu la Antena 3, care a ţinut în faţa micilor ecrane 560.000 de români din întreaga ţară. Podiumul este ocupat de „Sinteza Zilei“ a lui Mihai Gâdea, care a atras pe Antena 3 550.00 de români. 

De notat este faptul că „România în 60 de minute“ este un program prezentat, din două în două săptămâni, sâmbăta şi duminica, de Denisa Pascu. „Adevăruri ascunse“, cu Dana Grecu, este un program săptămânal. „Sinteza zilei“ a fost pe post aproape zilnic.

În top 20 au intrat două talk show-uri de la TVR 1, „Ultima ediţie“ şi „România 9“, şi unul de la B1 TV „Talk B1 - 20.00“, moderat de Nadia Ciurlin. De la Realitatea TV, cel mai urmărit talk-show a fost „Jocuri de putere“, realizat de Rareş Bogdan. Cu mai puţine difuzări în ianuarie, emisiunea a avut o medie de 130.000 de români şi nu a prins top 20.

Public sărac în tineri

Staţiile de ştiri au un procent de tineri foarte scăzut. Dezbaterile TV, de asemnea, ţin pe post un public între 18 şi 49 de ani puţin numeros: niciun show nu atinge nici măcar 80.000 de telespectatori media (în condiţiile în care, în total, cel mai tare talk-show numără peste 800.000 de români).

   

Topul naţional se păstrează şi la nivel urban, însă, cifrele mari ale dezbaterilor la nivel naţional şi la oraşe nu se regăsesc pe publicul comercial. Ca de obicei, foarte puţini tineri urmăresc talk-show-urile de pe posturile TV. 

Astfel, „România în 60 de minute“, prima poziţie, numără puţin peste 70.000 de telespectatori din segmentul comercial (şi are un total de 830.000). „Adevăruri ascunse“, tot 70.000 (din peste jumătate de milion total), iar „Sinteza zilei“, cu Mihai Gâdea, undeva la 50.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite