Uniqa Asigurări: Cea mai mare parte din activitate migrează în online

0
Publicat:
Ultima actualizare:
De o poliţă RCA mai ieftină se vor bucura şoferii care nu au avut accidente în 2011, pensionarii, dar şi bugetarii

Uniqa Asigurări a informat luni dimineaţă că cea mai mare parte din activitatea sa migrează în online, având în vedere evoluţia pandemiei din zona Bucureşti - Ilfov,

Începând de luni, 16 martie 2020, activitatea de la nivelul sediului central al UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă se va desfăşura în regim de lucru de acasă, pentru a limita riscurile generate de evoluţia pandemiei de coronavirus în zona Bucureşti-Ilfov.

Decizia a fost luată în acord cu măsurile impuse până în prezent de către autorităţi, ce au culminat cu declararea stării de urgenţă la nivel naţional.  

Într-o prima fază, măsura vizează perioada 16 – 31 martie 2020, urmând a se decide cu privire la prelungirea acesteia, dacă situaţia o va impune. 

În România, UNIQA a început implementarea măsurilor de limitare a riscurilor de infectare cu coronavirus încă din luna februarie, în baza unui plan de acţiune recomandat la nivelul grupului internaţional, care vizează toate unităţile teritoriale ale companiei. 

În etapa anterioară a planului de măsuri, compania a decis implementarea lucrului parţial de acasă, în schimburi organizate pentru a asigura continuitate la nivelul proceselor şi activităţii din sediul central, cu diminuarea riscului de expunere a angajaţilor şi clienţilor. 

“Grija faţă de siguranţa oamenilor este principiul care stă la baza întregii industrii din care facem parte. Cu atât mai mult, în momentele dificile cu care ne confruntăm acum, prioritatea noastră principală este aceea de a acţiona cu toată responsabilitatea faţă de angajaţii, clienţii şi partenerii nostri pentru a nu pune în pericol în niciun moment starea lor de sănătate.

Totodată, am luat măsuri pentru adaptarea proceselor interne ale companiei, astfel încât să rămânem conectaţi la solicitările adresate de către clienţii nostri, menţinând o relaţie optimă cu aceştia pe toată perioada în care ne vom desfăşura activitatea în regim de lucru de acasă. Ştim că noile condiţii pot genera situaţii în care nu vom putea reacţiona la fel de rapid ca până acum, însă facem toate eforturile pentru a nu afecta calitatea experienţei pe care o oferim clienţilor şi ne bazăm pe toată înţelegerea lor.

Vom continua să menţinem o comunicare clară şi transparentă în legătură cu aceste aspecte, dar şi în ceea ce priveşte etapele şi măsurile pe care le vom adopta, mai departe, în cadrul procesului de gestionare a riscurilor generate de coronavirus, oferind informaţii relevante atât pentru angajaţii, cât şi pentru clienţii şi partenerii noştri. Suntem încrezători că avem expertiza adecvată pentru a acţiona hotărât şi a lua toate deciziile necesare în astfel de situaţii” a declarat Paul Cazacu, Vicepreşedinte – Director General Adjunct – CFO UNIQA Asigurări, coordonatorul echipei de management de criză din cadrul UNIQA. 

În următoarea perioadă, o parte cât mai mare din interacţiunea cu UNIQA va fi migrată către zona online, clienţii având la dispoziţie canale digitale pe care le pot accesa pentru a menţine relaţia cu compania. 

Astfel, Contact Center UNIQA este disponibil pentru a prelua solicit[rile clienţilor telefonic, la numărul 0374 400 400, cu program non-stop, precum şi la adresa de email info@uniqa.ro.

Activitatea de notificare a daunelor pentru asigurările CASCO şi de locuinţă este preluată de către asistentul digital ANA, disponibil oricând şi oriunde pentru clienţii UNIQA, la adresa https://daunerapide.uniqa.ro şi susţinut de o echipă de specialişti pentru daunele cu un grad de complexitate ridicat. 

În cazul daunelor care nu pot fi avizate prin intermediul asistentului digital ANA şi sunt anunţate prin Contact Center UNIQA sau notificate online pe site-ul www.uniqa.ro, clienţii vor fi contactaţi telefonic de către reprezentanţii UNIQA pentru a transmite prin email documentele şi fotografiile necesare finalizării procesului de constatare.

În cazul constatărilor deja programate, clienţii nu mai sunt nevoiţi să se prezinte la centrul de constatări sau la sediile UNIQA la care au fost programaţi, fiind, de asemenea, contactaţi telefonic de către reprezentanţii UNIQA pentru a transmite prin email documentele şi fotografiile necesare efecturării constatării. 

Totodată, clienţii au la dispoziţie adresa info@uniqa.ro pentru directionarea în format electronic / scanat a corespondenţei transmisă, în mod uzual, în format tipărit. 

În ceea ce priveşte plata primelor pentru poliţele de asigurare, clienţii au, de asemenea, la dispoziţie canale digitale, care le oferă modalităţi multiple pentru a rezolva această operaţiune de la distanţă, rapid şi eficient: plata online direct în cadrul paginii UNIQA, la adresa https://www.uniqa.ro/plata-polite-asigurare şi prin transfer bancar online, utilizând aplicaţiile de Internet Banking sau Mobile Banking.

În următoarea perioadă, UNIQA va continua să comunice prin toate canalele companiei măsurile dictate de actualul context, ce vizează procesele care impactează relaţia cu clienţii şi partenerii săi.  

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite