eMAG estimează o creştere de 40 de milioane de lei în vânzările de Black Friday. 55.000 de clienţi noi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Iulian Stanciu, CEO eMAG
Iulian Stanciu, CEO eMAG

eMAG estimează că vânzările din 16 noiembrie - ziua Black Friday - vor atinge 400 de milioane de lei, o creştere cu 40 de milioane faţă de 2017. Pentru a atinge acest target, compania a pregătit 3 milioane de produse, cu 50% mai multe decât anul trecut, care sunt deja pregătite în noul depozit de 126.000 de metri pătraţi în care s-au investit 65 milioane de euro.

88% din români ştiu ce este Black Friday şi 51% chiar intenţionează să facă o achiziţie cu această ocazie, arată un studiu efectuat de eMAG. 12.000 de clienţi au cumpărat în 2017 mai mult de două electrocasnice, iar 150.000 de produse au costat peste 500 de lei. 

În acest an, în oferta eMAG vor fi incluse:

  • 50.000 de televizoare
  • 76.000 de smartphone-uri
  • 20.000 de laptopuri
  • 21.000 de frigidere
  • 15.000 de maşini de spălat
  • 165.000 de electrocasnice mici
  • 235.000 de produse fashion
  • 100.000 de parfumuri şi cosmetice
  • 300.000 de jocuri şi jucării
  • 190.000 de anvelope
  • 300.000 de produse pentru casă şi grădină
  • 30.000 de articole şi echipament sportiv

Produse speciale din ofertă

  • Monede de aur de 22K si lingouri de aur de 24K
  • Maşini şi motociclete: Honda, Aprilia, Mini, Skoda, Suzuki, BMW, Kawasaki, Piaggio, Ssang Yong, Triumph, Volvo, Ford
  • Ceasuri şi bijuterii de lux: Cellini, Diamanti, Galt, Teilor
  • Bilete la evenimente sportive: Formula 1 (Austria, Italia, Ungaria), Finala Champions League Madrid 2019
  • Bilete la evenimente: Concert Metallica, Concert Andre Rieu, Concert Maroon 5, Electric Castle
  • Pachete turistice: 19.000 de nopţi de cazare - vacanţe de vară, vacanţe de iarnă, croaziere şi vacanţe exotice
  • Parcuri de distracţii: Disneyland, Europa Park, PortAventura
  • Abonamente telefonie: Vodafone the Smart Black, the Super Black
  • Servicii medicale: Abonamente medicale şi abonamente stomatologice, Regina Maria, Medicover, Just Smile
  • Experienţe inedite: Castele şi conace, Escape rooms, Catamarane

Potivit lui Iulian Stanciu, CEO eMAG, cel mai mare câştig nu vine anul acesta din vânzări, ci mai degrabă din numărul de clienţi noi pe care îi va câştiga. Acesta estimează că 55.000 de noi persoane vor face în premieră o comandă online pe eMAG, devenind astfel clienţi pe tot parcursul anului.

Logistica Black Friday din acest an este susţinută şi de noul depozit destinat produselor voluminoase, construit într-un timp record, de doar 11 luni. Cu o suprafaţă de 126.000 de metri pătraţi (cât 20 de terenuri de fotbal) şi o capacitate de 2 milioane de produse voluminoase mari şi medii, noul spaţiu este cel mai mare depozit din Sud-Estul Europei. Depozitul a fost construit de către compania românească Bau Construct.

Comenzile vor fi livrate până pe data de 28 noiembrie, au anunţat reprezentanţii eMAG, FAn Curier fiind partenerul principal pentru această zi. Compania mai lucrează cu Sameday şi Urgent Cargus, dar clienţii eMAG vor putea ridica din orice showroom eMAG comenzile, precum şi de la cele peste 600 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poşta Română sau din unul dintre cele 40 de puncte de colectare Easy Box eMAG. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite