Porumbul fiert reglează tranzitul intestinal

Porumbul fiert reglează tranzitul intestinal

Pentru că are un conţinut mare de fibre, porumbul contribuie substanţial la reglarea tranzitului intestinal.

Porumbul fiert sau copt, alături de pepenii verzi sau galbeni fac parte din plăcerile culinare ale verii, însă ştii de ce sunt benefice sănătăţii tale?

Ştiri pe aceeaşi temă

Porumbul este unul dintre produse cele mai bogate în acizi graşi nesaturaţi, acizi monosaturaţi, vitaminele A, B, C şi E, precum şi în săruri minerale (magneziu, fosfor, potasiu) antioxidanţi dar şi fibre.

Practic într-un singur ştiulete de porumb indiferent că este fiert sau copt se ascunde o veritabilă doză de sănătate. Mai ales că datorită concentraţiei mari de magneziu pe care o conţine, porumbul se transformă în aliatul principal în lupta împotriva îmbătrânirii organismului.

Te protejează de stres

O altă calitate a consumului constant de porumb este aceea că ajută la funcţionarea sistemului nervos, a muşchilor, a inimii cât şi  la producerea de globule roşii.

Vitamina E din compoziţia lui îţi oferă protecţie împotriva artritei şi nu numai. Cu un singur porumb consumat zilnic contribui substanţial la reducerea riscului de apariţie a afecţiunilor cardiace şi la dezvoltărea celulelor canceroase.

Ajută digestia

Pentru că are un conţinut mare de fibre, contribuie substanţial la reglarea tranzitului intestinal, fiind un bun diuretic care în timp dacă este consumat aproape zilnic poate să combată retenţia organismului de apă.

Dacă te confrunţi cu edeme cel mai bun remediu este să iei doi ştiuleţi de porumb să le înlături boabele şi apoi să pui ştiuleţii la fiert o oră. După ce s-au răcit strecoară zeama, pune-o la frigider şi consum-o pe parcursul zilei 2-3 căni pe zi până când edemele au dispărut.

Află pe clicksanatate.ro cum poţi trata răceala sau arsurile cu mămăligă şi ulei de porumb!

Ce favorizează apariţia sindromului de gură uscată

Trucuri de detoxificare fără efort

citeste totul despre: