MAI, o campanie originală şi de succes: „Fii ca Smiley, fă-ţi buletin!“ FOTO
0Campania de informare a Ministerului Afacerilor Interne (MAI) despre documentelor necesare pentru obţinerea unei noi cărţi de identitate, în care într-un mod original s-a folosit titlul celui mai nou al lui Smiley, „Pierdut buletin“, s-a încheiat într-un mod la fel de inedit.
La sfârşitul campaniei, Smiley a intrat în posesia unui „nou buletin“, iar MAI i-a mulţumit pentru sprijinul acordat, precizând că, de la începutul anului, peste 150.000 de români şi-au reînnoit actele de identitate.
De pe noul buletin puteţi afla toate informaţiile despre Smiley, în cazul în care nu sunteţi familiarizaţi cu hit-urile artistului: CNP - Oarecare; Nume - Smiley; Prenume - Omul; Cetăţenie - Fii tu România; Loc naştere - Acasă; Domiciliu - Plec pe Marte.
„Am din nou #buletin! #MAI îi mulţumeşte lui Smiley pentru sprijinul acordat în promovarea acestei campanii! Ca urmare a demersurilor comune, de la începutul anului, peste 150.000 de români şi-au reînnoit actele de identitate.
Fii şi tu ca #Smiley, fă-ţi #buletin! Vei putea, astfel, să te plimbi în afara ţării, să dai examenul pentru permisul de conducere, să te înscrii la liceu sau la facultate sau să-ţi exerciţi dreptul de vot! Iar anul acesta vor fi două procese electorale!“, se arată în ultimul mesaj publicat pe contul de Facebook al instituţiei.
Melodia „Pierdut buletin“, al cărei videoclip a fost lansat la începutul lunii decembrie a anului trecut, este una dintre cele mai populare piese româneşti ale momentului, strângând peste zece milioane de vizualizări pe YouTube până în momentul de faţă.
De altfel, şi Poliţia Română a adoptat aceeaşi tactică, folosindu-se de piesa „Trafic infernal“, semnată de Matteo, pentru a îndemna şoferii şi pietonii la prudenţă.