Copiii, înnebuniţi după kendama şi spinner fidget. Vânzările au explodat de la începutul anului, inclusiv pe online

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În acest an, copiii par să se fi plictisit de tehnologie, renunţând măcar pentru o vreme la telefoane, laptopuri sau tablete pentru a se întoarce la jocurile de îndemânare.

Vânzările au explodat de la începutul anului, mii de kendama şi spinner fidget fiind comercializate, chiar şi online, cu toate că preţul unui kendama poate ajunge şi la 100 lei, iar al unui spinner fidget la 50 de lei.

Iulian Ghişoiu, directorul unui magazin online pentru bebeluşi şi copii, a spus că, de la începutul acestui an, a vândut câteva mii de kendama şi spinner fidget, iar cei mai mulţi copii au cumpărat aceste jucării deoarece s-au plictisit de tehnologie şi vor să se întoarcă la simplitate, la antrenarea coordonării minte-mâini.

“În materie de jucării – şi nu numai – trendul este întotdeauna sinusoidal, iar cei mai mulţi advertiseri ştiu asta. Aşa a fost întotdeauna. Tehnologia avansează rapid până în punctul în care beneficiarul ei se plictiseşte şi vrea să se întoarca pentru un timp la jocurile simple, care să nu îi solicite atât de mult. Acesta este motivul pentru care au avut succes jocuri precum FarmVille, AngryBirds, MineCraft şi, mai nou, kendama sau spinner fidget. Acum este febra celor două jucării, dar nu va dura o vesnicie. Istoria ne-a arătat că orice întoarcere la simplitate va continua cu întoarcerea la complexitate, iar la un moment dat copii vor începe să cumpere din nou jocuri complexe, specifice nivelului actual de evoluţie tehnologică. Până atunci trebuie să ne bucură, noi, ca părinţi, ca datorită acestor două jucării haioase, îi putem ţine pe cei mici, pentru o vreme, departe de telefonul mobil sau de calculator”, a declarat Ghişoiu.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite