OMV Petrom vrea să închirieze în benzinăriile sale spaţii pentru restaurante, farmacii, service-uri auto sau ghişee pentru poliţe de asigurare

OMV Petrom vrea să închirieze în benzinăriile sale spaţii pentru restaurante, farmacii, service-uri auto sau ghişee pentru poliţe de asigurare

Compania OMV Petrom, controlată de grupul austriac OMV, administrează în România o reţea de 545 staţii de distribuţie a carburanţilor, din care 392 operate sub brandul Petrom şi 153 sub brandul OMV FOTO Eduard Enea

OMV Petrom a început implementarea unui nou model de business în cadrul reţelei de benzinării, prin care urmăreşte diversificarea gamei de produse şi servicii disponibile pentru clienţi precum restaurante, farmacii, service-uri auto sau ghişee de unde pot fi achiziţionate poliţe de asigurare.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Este o premieră în România, însă acest model este validat internaţional. Avem în vedere deschiderea, în cadrul benzinăriilor, de restaurante, farmacii, service-uri auto sau ghişee de unde pot fi achiziţionate poliţe de asigurare. Acestea vor funcţiona în spaţii închiriate către parteneri OMV Petrom. Credem că există o tendinţă de creştere a ponderii serviciilor auxiliare în benzinării. Aceasta răspunde nevoilor clientului modern, foarte activ, de a avea acces dintr-un singur loc la o gama extinsă de servicii şi produse “, a declarat într-un comunicat Adrian Nicolaescu, senior head of retail din OMV Petrom.
 
Noul model de business a debutat, săptămâna trecută, prin deschiderea unui restaurant fast-food al companiei americane Subway într-o benzinărie a OMV Petrom din oraşul Sibiu.
 
Subway are cea mai mare reţea de restaurante din lume, cu 42.000 de unităţi, dintre care 20 în România.
 
Compania OMV Petrom, controlată de grupul austriac OMV, administrează în România o reţea de 545 staţii de distribuţie a carburanţilor, din care 392 operate sub brandul Petrom şi 153 sub brandul OMV.


 
 

Mai puteţi citi: 

 

 
citeste totul despre: