Antreprenoarea care a creat două branduri de genţi de lux şi are exporturi de 200.000 de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:
wall street

Se numără printre pionierii producătorilor de accesorii din piele din România, după ce a înfiinţat la sfârşitul anilor ’90 brandul de genţi Anna Rinaldi. După ce a vândut prin intermediul reţelelor de magazine Leonardo şi Otter, Otilia a decis să renunţe la piaţa internă şi să se orienteze spre export sub brandul care îi poartă numele.

Astăzi, Otilia Flonta are clienţi precum Galeriile Lafayette sau cele mai mari companii de fashion din Japonia şi vinde anual produse în valoare de 200.000 de euro, deşi are un atelier cu şapte angajaţi. Cum reuşeşte?

Otilia a luat calea antreprenoriatului la sfârşitul anilor ’90, după ce o prietenă i-a sugerat să înfiinţeze împreună o companie producătoare de genţi. Lucra ca director de vânzări în industria de încălţăminte şi câştiga fabulos pentru acea perioadă post-decembristă. La vremea respectivă, pe piaţa din România exista o mare lipsă de producători de genţi. Orientându-se după nevoile pieţei, Otilia a pus bazele companiei Anna Rinaldi. Între timp, amica ei s-a retras din business şi Otilia s-a văzut nevoită să continue o afacere pe care nu o înţelegea deloc. “Ea a renunţat după câteva luni, în schimb eu am închiriat spaţiul, am cumpărat utilajele. M-am trezit într-un business de care nu aveam habar”, spune Otilia. 

Citeşte mai mult pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite