Campania #vindinmoldova pentru susţinerea vinului din Basarabia: „Voi cu Roşia. Noi cu Rusia. Luptăm“
0Firma care produce vinurile Purcari din Republica Moldova a lansat o campanie pe reţelele sociale pentru a promova consumul de vin moldovenesc. Cu umor şi folosind la maximum platformele de internet, Purcari atinge şi pasiunile recente ale românilor, începând de săptămâna trecută.
Campania #VINDINMOLDOVA este iniţiată pe pagina de Tumblr a vinăriei Purcari, fondată în 1827. Prima postare din campanie a fost pe 2 octombrie, când s-au prezentat identităiţile viziale. Campania se numeşte "Vinul apă nu se face" #vindinmoldova şi conţine mesaje diverse.
"Prietenul la embargo se cunoaşte", "Voi cu Roşia. Noi cu Rusia. Luptăm" - două mesaje care atrag românii în a cumpăra vinurile din Republica Moldova. Campania mai titrează "Avem bunătăţuri de export. Pe lângă Dan Bălan" sau "Jinul nostru are accent. Foarte tare".
Lupta pe reţelele sociale a pornit după instaurarea restricţiilor impusede Rusia asupra vinurilor din Republica Moldova. Pe 11 septembrie, vecinul de la est de Moldova a impus embargo pentru toate vinurile, a treia restricţie din 2006.
"În acelaşi timp, în pofida dramatismului situaţiei, am rămas profund impresionaţi de suportul necondiţionat pe care l-am primit de la prietenii din România. Paradoxal, în momente grele, ne-am simţit mai puternici şi mai optimişti ca niciodată", scriu cei de la Purcari.
Click pe poză pentru a accesa galeria foto cu toate mesajele
Cei care susţin consumul de vinuri moldoveneşti, sunt invitaţi să scrie pe hashtag-ul #vindinmoldova, pe Facebook, Twitter şi alte reţele sociale.
Puteţi accesa pagina oficială Purcari de pe Tumblr la acest link.
Mesajul video transmis de Vinăria Purcari după primele zile de embargo.