Licitaţie pe Facebook. Cumperi un abonament la Festivalul Electric Castle şi îi ajuţi pe săraci
0Un ghid turistic din Cluj, Traian Almăşan, a scos la licitaţie, pe Facebook, 4 abonamente la Festivalul Electric Castle. Cei care vor licita mai mult vor câştiga abonamentele, iar banii vor merge la 4 cazuri sociale din Bistriţa şi Sibiu.
”Că tot ziceam că vrem să facem o campanie umanitară, din 27 mai, am scos la licitaţie 4 abonamente "4 Day Pass" la Electric Castle. Pentru fiecare dintre ele se va licita, iar cel/cea care oferă cel mai mult până în data de 22 iunie, ia abonamentul şi doneaza banii fiecărei cauze în parte.
Vor fi 4 licitaţii, fiecare având ca şi premiu un abonament”, aşa începe postarea de pe Facebook făcută de ghidul turistic Traian Almăşan, directorul City Tours, blogger Adevărul.
El a gândit pachete turistice pentru fiecare mare festival din Cluj - TIFF, Comedy Cluj, Electric Castle, Jazz in the Park -, a cumpărat din timp abonamente, iar 4 abonamente la EC au rămas. Aşa că le-a scos la licitaţie pe Facebook.
Cum participi?
Intri pe facebook, deschizi poza a cărei cauză umanitară doreşti să o susţii şi treci la comentarii o sumă. Cine licitează mai mult ia abonamentul. Postările vor fi verificate periodic şi va fi lăsat doar comentariul cu cea mai mare sumă licitată.
Banii adunaţi din licitarea abonamentelor vor merge la o mamă paralizată cu 3 fete din Bistriţa, o familie cu 5 copii şi fără vreo sursă de venit din satul bistriţean Şieu Sfântu, la o fundaţie din Sibiu care ajută copii cu grave probleme acasă, copii care sunt pe punctul de a abandona şcoala, un băieţel de 5 ani care suferă de autism, din Bistriţa. Cazurile au fost luate de pe site-ul impartebucurie.ro.
De ce? ”Pentru că vreau să ajut nişte oameni!”, a spus ghidul clujean. ”Am ales cazuri sociale puţin sau deloc mediatizate în speranţa că dăm o mână de ajutor”, adaugă acesta.
Mai puteţi citi: