Video Mircea Bravo va primi 50.000 de euro pentru promovarea investițiilor cu bani europeni realizate la Alba Iulia VIDEO
0Mircea Bravo, cunoscutul vlogger de comedie, va primi 50.000 de euro de la Primăria Alba Iulia pentru a promova proiectele implementate de administrația locală cu bani de la Uniunea Europeană.
Echipa vloggerului Mircea Bravo (Popa pe numele real, originar din Beclean, Bistrița-Năsăud) va realiza un video în care să prezinte modul de realizare și beneficiile rezultate în urma investițiilor finanțate cu bani europeni. Scenariul video-ului va fi realizat de Mircea Bravo alături de reprezentanți ai Primăriei Alba Iulia.
Proiectele care vor fi promovate se referă la reabilitarea Cetății Alba Carolina, măsuri de eficientă energetică la nivelul Centrului de zi pentru vârstnici, Liceului Sportiv, a clădirilor rezidențiale reabilitate și va include și cadre cu autobuzele electrice etc.
Banii cu care va fi plătit vloggerul sunt alocați tot de Uniunea Europeană, printr-un proiect câștigat de către administrația locală. Este vorba despre un proiect (GROW „reGovery and Resilience through cOhesion frameWork“) prin care se dorește promovarea investițiilor realizate din fonduri UE, din Alba Iulia. Bugetul total pentru proiect, este de 237.968 euro.
Bani și pentru salariile din echipa de implementare
Din banii din proiect, o bună parte merg către salariile celor din echipa de implementare, altă parte către vlogger și o parte din bani în implementarea proiectului.
Potrivit unui comunicat al primăriei, „vlogger-ul care va fi implicat în proiect este cunoscut publicului larg sub numele de Mircea BRAVO, deținând o audiență importantă atât în rândul publicului național, cât și în comunitățile din afara țării, fiind reprezentativ pentru categoria de public țintă pe care proiectul GROW dorește să o atingă”.
„Video-ul va fi realizat de către Mircea Bravo la Alba Iulia, în vara acestui an, în cadrul unui eveniment local, pentru a promova proiectele finanțate de Uniunea Europeană prin politica de coeziune și implementate la nivel local, în baza unui scenariu stabilit împreună cu Municipiul Alba Iulia. Video-ul va fi promovat de către vlogger pe rețelele sale de social media (Youtube, Facebook, Tik Tok, Instagram) pentru a asigura o vizibilitate națională a proiectului și atingerea obiectivelor propuse”, se arată într-un document prin care este prezentat proiectul.