Oamenii de știință lucrează la pastila cu care slăbești indiferent de cât de mult mănânci. Descoperire majoră

Specialiștii care lucrează la o pastilă pentru pierderea grăsimilor care nu necesită dietă au făcut o descoperire majoră în cercetările lor, potrivit The US Sun. Experții speră că descoperirea lor va revoluționa lupta împotriva obezității.

În teorie, oamenii ar putea mânca oricât doresc fără să se gândească la kilograme. FOTO Shutterstock

Cercetătorii de la Universitatea din Texas au testat pe șoareci medicamentul „care schimbă jocul", numit CPACC, o pastilă care previne creșterea în greutate.

Un astfel de medicament le-ar putea permite utilizatorilor să dea jos câteva kilograme fără a-și modifica dieta.

Ce poate face „pastila minune”

Teoretic, oamenii ar putea să consume oricâtă mâncare de tip junk food doresc, fără să se mai gândească la îngrășare și alte riscuri suplimentare, potrivit sursei citate.

Explicația din spatele unei astfel de perspective este legată de faptul că „pastila minune” CPACC crește metabolismul organismului, ajutând la descompunerea mai eficientă a zahărului și grăsimilor.

Practic, medicamentul inhibă modul în care magneziul circulă prin mitocondrii, acea parte a celulei responsabilă pentru producerea de energie și arderea caloriilor.

Cercetătorii și-au testat inițial teoria prin editarea genelor la șoareci pentru a împiedica fluxul de magneziu și au descoperit că un exces de magneziu pare să încetinească capacitatea mitocondriilor de a produce energie.

Prin ștergerea genei care codifică proteina care controlează fluxul de magneziu, MRS2, se reduce cantitatea care intră în celulă. De aici rezultă creșterea  metabolismul și, mai departe, o procesare mai eficientă grăsimilor și zaharurilor.

Viață sănătoasă