Studiu: publicitatea plătită pe Twitter generează vânzări mai mari
0
Publicitatea plătită pe Twitter este profitabilă pentru comercianţi. Utilizatorii care văd mesaje sponsorizate sunt de două ori mai predispuşi să cumpere, arată un studiu cerut de reţeaua socială şi realizat de divizia Compete a companiei Kantar.
Utilizatorii de Twitter sunt cu 24% mai tentaţi decât utilizatorii obişnuiţi să cumpere produse promovate pe această reţea socială. Iar când vine vorba de „Promoted Tweets“, mesajele publicitare plătite, procentul ajunge la 44%, notează „CNBC“. Mai mult, utilizatorii care văd pe Twitter mesaje de la distribuitori sunt cu 15% mai predispuşi să viziteze site-ul unui magazin online pentru a afla mai multe informaţii şi, eventual, să cumpere.
Concluzia cifrelor furnizate de Compete este că utilizatorii sunt mai receptivi la mesajele publicitare promovate astfel decât la anunţurile clasice. Asta pentru că banner-ele sau ferestrele de tip pop-up sunt intrusive şi afectează în mod negativ navigarea.
milioane de utilizatori activi într-o lună accesează reţeaua socială de pe un dispozitiv mobil. Aceasta este piaţa cu cel mai mare potenţial, dat fiind că aceşti utilizatori sunt de trei ori mai predispuşi să anunţe pe Twitter atunci când îşi fac cumpărăturile. Iar acest tip de mesaje reprezintă publicitate gratuită de care distribuitorii pot profita.
În iunie, directorul Twitter, Dick Costolo, a declarat că anunţurile pe dispozitive mobile sunt mai eficiente decât cele pe PC, în browser. Asta după ce, în 2011, Twitter a câştigat aproximativ 3,7 miliarde de dolari doar din publicitate, însă cu venit nul din industria mobilă. Cel mai probabil, 2012 va fi primul an când reţeaua socială îşi va monetiza prezenţa pe telefoane şi tablete.