OPPO lansează în România propriul magazin online

0
Publicat:

OPPO, companie globală de tehnologie, lansează astăzi, 19 octombrie, magazinul online propriu care adresează clienților din România, continuând astfel strategia de dezvoltare la nivel local.

Magazinul online al OPPO România.
Magazinul online al OPPO România.

“România este o piață foarte importantă pentru OPPO, iar strategia noastra de dezvoltare pe termen lung include, pe lângă extinderea portofoliului de produse, și extinderea punctelor de interacțiune cu consumatorii. Astfel, deschiderea magazinului propriu, ce aduce o serie de beneficii atractive pentru consumatori, este un pas natural în dezvoltarea brandului la nivel local. Până la finalul lunii, clienții magazinului nostru online beneficiază de reduceri de până la 90% la produsele disponibile, în limita stocului existent”, a declarat Yang Shaohua, General Manager OPPO în România.

Magazinul online al brandului OPPO, oppostore.ro, aduce clienților o serie de beneficii și oferte promoționale. Până la data de 29 octombrie, cei care fac o achiziție din magazinul online beneficiază de reduceri de 90% din preț pentru produse precum încărcătoare, huse, accesorii pentru ceasuri inteligente, reduceri de 30% pentru diverse modele de căști, precum si discount-uri pentru telefoane din seria Reno10.

Totodată, la fiecare achiziție, clienții primesc puncte bonus (Puncte OPPO) pe care le pot transforma în discount la achizițiile următoare în decurs de un an. In funcție de câte Puncte OPPO au în cont, aceștia pot achiziționa produse chiar și cu 100% discount. Mai multe detalii despre punctele bonus sunt disponibile în magazinul online.

În plus, cei care achiziționează un smartphone din magazinul online al brandului beneficiază de garanție extinsă la 3 ani, iar pentru modelele Reno10, Reno10 Pro și Find N2, consumatorii primesc extra garanție pentru ecran, pentru o perioadă de 6 luni de la achiziție. Toate comenzile cu valoare de peste 299 lei beneficiază de livrare gratuită.

Despre OPPO

OPPO este un brand global de dispozitive inteligente. De la lansarea primului său telefon mobil - „Smiley Face” - în 2008, OPPO a fost în căutarea neîncetată a sinergiei dintre estetică și tehnologia inovatoare. Astăzi, OPPO oferă o gamă largă de dispozitive inteligente, în frunte cu seriile Find și Reno. Dincolo de dispozitive, OPPO oferă utilizatorilor săi și sistemul de operare ColorOS și servicii de internet, cum ar fi OPPO Cloud și OPPO+. OPPO este un brand prezent în peste 60 de țări și regiuni, cu peste 40.000 de angajați.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite