Românii s-au reorientat la cumpărături: au scăzut vânzările la rochii cu 70%, în timp ce căutările lenjeriilor de pat au o creştere de 900%

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cumpărături online
Cumpărături online

Românii s-au reorientat în ceea ce priveşte cumpărăturile din această perioadă. Dacă până acum cele mai căutate articole erau rochiile, în topul căutărilor au ajuns articolele de îmbrăcăminte pentru casă.

Comparativ cu 2019, căutările vizitatorilor unui motor de cautare online de moda din Romania arată creşteri clare în căutările de articole şi îmbrăcăminte legate de pandemia Covid-19 şi distanţarea socială, care au dus la mai mult timp petrecut în interior.

În ultima lună, cele mai căutate articole de îmbrăcăminte, cu creşteri majore în comparaţie cu anul precedent, au fost cizmele (+ 1.400%), măştile de faţă (+ 630%), cojocelele de casă (+ 563%), papucii de casă (+ 311%) şi halatele de baie (+ 156%). Când vine vorba despre produse de uz casnic, cele mai notabile creşteri în căutări au fost pentru pături (+ 975%) şi lenjerie de pat (+ 420%).

Cumpărătorii s-au concentrat anul acesta pe articole de îmbrăcăminte de interior, cum ar fi flip flops şi papuci (+ 364% creştere a vânzărilor în noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019) şi halate de baie (+ 142% creştere a vânzărilor în noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019).

Restul articolelor căutate în noiembrie 2020 arată o preocupare pentru îmbrăcăminte pentru exterior adaptată sezonului şi pentru călătorii scurte. 

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite